شایعه نسخه PC Final Fantasy 16 6 ماه پس از انتشار تکذیب شد

Final Fantasy 16 تاکنون فقط برای کنسول نسل نهم سونی تایید شده است و در سال 2023 در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. این بازی اکشن نقش آفرینی از Square Enix برای انتشار در تاریخ 22 ژوئن 2023 (1 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است. ). طرفداران هم اکنون می توانند Final Fantasy 16 را از طریق فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کرده و جوایز مختلف پیش خرید جذاب دریافت کنند.

نائوکی یوشیدا، کارگردان بازی Final Fantasy 16 می گوید که این بازی تا 6 ماه پس از انتشار نسخه پلی استیشن 5 برای رایانه شخصی پورت نمی شود.

برخی از نسخه های انحصاری Final Fantasy، مانند Final Fantasy 7 Remake Intergrade، بعداً برای رایانه شخصی منتشر شد. این بازی تا 6 ماه پس از انتشار نسخه پلی استیشن 5 بر روی اپیک گیمز و استیم برای کاربران کامپیوتر در دسترس نبود. اگرچه 18 ماه از انتشار نسخه PS4 می گذرد. با توجه به اظهارات نائوکی یوشیدا، می‌توان انتظار داشت که نسخه PC FF16 پس از حدود یک سال به رایانه‌های شخصی بیاید.

نائوکی یوشیدا اعلام کرد که بازی Final Fantasy 16 تا 6 ماه پس از عرضه بر روی کنسول پلی استیشن 5 بر روی رایانه های شخصی عرضه نمی شود. اگرچه مدیر بازی Final Fantasy 16 عرضه نسخه رایانه های شخصی را در آینده منتفی ندانست، اما به علاقه مندان پیشنهاد کرد. برای کشف بازی بلافاصله پس از انتشار برای خرید کنسول PS5.