دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

اسکور استریک‌ها، مجله خبری یک گیمر‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها در مسابقات چند نفره استفاده کنید. تنوع این سلاح‌های قدرتمند زیاد است و قدرت تخریب آن‌ها باورنکردنی است. سپس باید تا انتهای آن دور منتظر بمانید و امیدوار باشید تا هم‌تیمی شما به تنهایی حریفان را بکشد وگرنه امتیاز آن دور را به حریف واگذار می‌کنید. نمی‌توانید اسلحه‌ دلخواه خود را انتخاب کنید؛ زیرا اسلحه شما به صورت خودکار پس از هر دور عوض می‌شود. هر تیم باید ۳ منطقه مشخص در بازی را اشغال کرده و از آن‌ها محافظت کند.

  • در این حالت بازی با افت سرعت مواجه نشده و راندمان بالاتری خواهد داشت.
  • قبل از اینکه به وارد بخش های بالا شوید، پیشنهاد می­شود در حالت Al VS Practice بازی کنید.
  • اما باید بدانید کسانی که روش رایگان را به کار می‌برند نیز از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند خواهند شد.
  • دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست.

اولین گزینه guest به معنی مهمان است که برای افرادی درنظر گرفته شده است که قصد ساخت حساب کاربری و اکانت کالاف جدید یا استفاده از اکانت پلتفرم‎های دیگر را ندارند. اگر می‎‌خواهید یک تجربه کوتاه از بازی داشته باشید، برای شما مناسب است. هر بازی نیاز به یکسری از ایتم های ویژه دارد تا بتوان در آن بازی به خوبی انجام وظیفه کرد. مپ هایی که در سبک بتل رویال وجود دارند، دارای محیط های مختلف با ویژگی های متفاوتی هستند. البته در نظر بگیرید در هر منطقه ای که مهمات بیشتری وجود دارد، حریفان بیشتری کمین کرده اند! برای همین سعی کنید در محل های شلوغ فرود نیایید، به دلیل اینکه شانس زنده ماندن پایین می­آید.

بخوانید  نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت | 1gamer

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل

به غیر از این مورد، هر تیمی موفق به کشتن تمام اعضای تیم مقابل نیز بشود، پیروز مسابقه خواهد شد. به‌تازگی اختلال‌هایی در دسترسی به سرور بازی Call of Duty Mobile رخ داده و بعضی از کاربران قادر به تجربه‌ی این بازی نیستند. شما باید یک شماره تماس معتبر از خود در هنگام ثبت نام در سایت آی گیم وارد کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی برای خریدتان، بتوانیم سریع‌تر با شما ارتباط بگیریم و مشکل خرید شما را رفع کنیم. البته این مدل نمایشگر ال سی دی ۴.۷ اینچی دارد و ظرفیت باتری‌اش تنها ۱۸۲۱ میلی‌آمپرست، اما با وجود جمع‌و‌جور بودن و طراحی نسبتاً قدیمی آن، نمی‌توان از کیفیت بی‌نظیر سخت‌افزار به نسبت قیمت آن گذشت. با این وجود نمی‌توان به سادگی از کنار عملکرد فوق‌العاده و سرعت بالای تراشه‌های پردازنده‌ی سری a اپل گذشت که در آیفون‌ها بکار رفته و مثل یک مغز متفکر کل داده‌های این گوشی‌ها را پردازش می‌کنند. در واقع همه‌‌ی عوامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا آیفون‌ها بتوانند این بازی را به خوبی اجرا کنند.

آیا خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ضروری است؟

تراشه‌ی پردازنده‌ی بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ که قادر به اجرای کال اف دیوتی با تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۶۰ فریم‌در‌هر‌ثانیه است. در صورتی که تراشه‌ی گوشی از بهترین تنظیمات پشتیبانی کند، ولی نمایشگر توان اجرای آن را نداشته باشد، شما نمی‌توانید به این سطح گرافیکی دسترسی داشته باشید و در عمل این قابلیت برایتان حذف می‌شود. قیمت آفر و بتل پس کالاف موبایل در هر ریجن متفاوت است، بنابراین قبل از ثبت سفارش حتما به موجود بودن آفر و بتل پس داخل اکانت بازی خود و مبلغ دلاری آن دقت کنید تا در انجام سفارش با مشکل مواجه نشوید. برای شرکت کنندگان در رقابت‌های بتل‌رویال که همه‌ی ماموریت‌های در نظر گرفته شده را انجام دهند، به عنوان پاداش سی پی رایگان در نظر گرفته شده است.

بخوانید  معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

البته باید بگوییم که نقشه Alcatraz نیز گاهی جزوی از بازی کالاف دیوتی موبایل است، اما ثابت نیست و اندازه کوچکتری نیز دارد. Blackout مکان‌های مختلفی را در خود دارد که شامل بسیاری از مناطق نقشه‌های بخش چند نفره می‌شوند. بازی کالاف دیوتی موبایل و سی پی کالاف دیوتی موبایل از محبوب‌ترین بازی های شخص سوم و اکشن موبایل به شمار می آید. یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر