پس از چهار سال، Anime Souls-Like AI Limit با تریلر بازی شیک بازمی گردد



تعداد زیادی بازی شبیه به Souls با جهت هنری متاثر از انیمه وجود ندارد، اما AI Limit آماده است تا این تعداد را افزایش دهد. تریلر جدیدی از بازی آینده منتشر شده است که ورود رنگارنگ و هوشمندانه ای به این ژانر را به نمایش می گذارد. این مملو از باس فایت های ترسناک، الگوهای حمله تلگراف شده، و زرادخانه ای از سلاح ها برای تسلط بر تهدیدهای مختلف است.

در دنیایی پسا آخرالزمانی که در آن بشریت به دلیل فاجعه زیست محیطی و جنگ در آستانه انقراض است، اوضاع برای بازماندگان زمانی بدتر می شود که یک ماده مرموز به نام گل شروع به خوردگی سیاره کرد. همانطور که Arrisa، شکل جدیدی از زندگی است که توسط فناوری اسرارآمیز به نام Bladers ایجاد شده است، این شما هستید که باید آنها را در این سرزمین بایر راهنمایی کنید، به دنبال حقیقت در مورد نابودی تمدن باشید و از سردرگم شدن توسط جانوران و کارفرمایان مختلف جلوگیری کنید. ساکن زمین

در حال پخش: AI Limit – تریلر گیم پلی

برخی از این باس فایت ها فوق العاده دشوار به نظر می رسند، اما حداقل وقتی با آنها روبرو می شوید به مجموعه ای شیک از توانایی ها دسترسی خواهید داشت. طیف گسترده ای از سلاح ها برای میکس و مستر وجود خواهد داشت، مکانیک گیم پلی Sync Rate به شما امکان می دهد حملات فوق العاده قدرتمندی را انجام دهید و می توانید حملات خود را با ده ها طلسم تقویت کنید.

AI Limit اولین بار در سال 2019 برای PS4 به عنوان بخشی از موج دوم بازی ها در PlayStation China Hero Project، برنامه ای که برای حمایت از توسعه دهندگان چینی در هنگام ورود به بازار جهانی طراحی شده است، اعلام شد.

از آن زمان همه چیز تغییر کرده است و پس از یک دوره طولانی توسعه، AI Limit در سال 2024 برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر