جفری رایت می گوید هنوز فیلمنامه ای برای بتمن 2 ندیده است



زیر سوال بردن جفری رایت، بازیگر جیمز گوردون، هیچ اطلاعات جدیدی درباره بتمن 2 فاش نمی کند.

صحبت کن با ورایت به مصاحبه‌گر گفت که «شما به اندازه من در این مرحله از خط داستانی در مورد The Batman 2 دیده‌اید که بار دیگر رابرت پتینسون در نقش اصلی بازی خواهد کرد. حتی اگر بازیگر مشکلی نداشته باشد که منتظر بماند تا ببیند چه اتفاقی برای شخصیتش می افتد.

رایت گفت: “بدیهی است که من در پایان فیلم، اولین فیلم، ستوان گوردون هستم، بنابراین حدس می‌زنم می‌توانیم در رتبه‌های بالاتر حرکت کنیم، اما من هنوز چیزی ندیده‌ام.” من صبور هستم و به مت ریوز اجازه می‌دهم کارش را انجام دهد – که جادویی و شگفت‌انگیز خواهد بود – و مشتاقانه منتظرم که وقتی زمانش رسید دوباره به آن شیرجه بزنم.”

دنباله ای برای The Batman مدت کوتاهی پس از نمایش اولین فیلم در اوایل سال 2022 اعلام شد. این سوال مطرح شد که آیا بعد از اینکه جیمز گان کنترل استودیو دی سی را در کنار پیتر سافران به دست گرفت، آیا فیلم به جلو خواهد رفت یا خیر. اما گان در ژانویه 2022 فاش کرد که The Batman 2 قرار است در 3 اکتبر 2025 به عنوان یک فیلم DC Elseworlds عرضه شود. این بدان معناست که او بخشی از دنیای سینمایی جدید DC نخواهد بود که در سال 2025 با Superman: Legacy در سینماها عرضه خواهد شد.

قبل از بتمن 2، برنامه تلویزیونی پنگوئن در مکس امسال منتشر خواهد شد و شاهد بازگشت کالین فارل به عنوان شخصیت شرور خواهیم بود. ظاهرا این سریال تنها چند روز پس از بتمن می گذرد و بر روی ظهور اسوالد کوبلپات در دنیای اموات گاتهام تمرکز خواهد کرد.

بخوانید  سری بیگانه FX ستاره چرخ زمان را اضافه می کند

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot درباره The Batman را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر