سری بیگانه FX ستاره چرخ زمان را اضافه می کند

سریال آینده FX Alien پس از اختلال در سال گذشته در جریان اعتصابات در هالیوود، تولید خود را در تایلند از سر گرفت. و حالا که سریال دوباره در حال فیلمبرداری است، ددلاین گزارش می دهد که ساندرا یی سنسیندیور به بازیگران سریال Alien پیوسته است.

در خارج از سینما و تلویزیون دانمارک، سنسیندیور بیشتر در ایالات متحده برای نقش‌هایش در سریال Apple TV+ شناخته می‌شود. پایه و Prime Video چرخ زمان. او همچنین صدایش را به Assassins Creeds: Valhalla قرض داد.

Sencindiver قرار است در چندین قسمت از Alien به عنوان یکی از اعضای ارشد شرکت Weyland-Yutani، شرکت فاسدی که قبلا در فیلم ها ایجاد شده بود، ظاهر شود. ددلاین همچنین خاطرنشان می‌کند که «ممکن است این شخصیت در سریال‌های آینده رشد کند،» که نشان می‌دهد شخصیت سنسیندیور می‌تواند فراتر از فصل اول بازگردد.

Alien شامل بازیگرانی از جمله سیدنی چندلر، الکس لاوتر، اسی دیویس، آدارش گوراو، کیت یانگ، تیموتی اولیفانت، دیوید ریسدال، بابو سسی، ارانا جیمز، لیلی نیومارک و آدریان ادمونسون است. Noah Hawley از Fargo و Legion این سریال را برای تلویزیون ساخته اند که توسط ریدلی اسکات تهیه کننده اجرایی خواهد بود. داستان چند سال قبل از وقایع پرومتئوس روی زمین اتفاق می افتد، زیرا شرکت Weyland-Yutani و رقبای آن برای ایجاد “زندگی اندرویدی جدید” رقابت می کنند.

FX تاریخی برای اولین بار برای Alien تعیین نکرده است، اما به نظر می رسد اولین نمایش آن در سال 2025 باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پلی استیشن 66 درصد از سهم بازار کنسول های چین را در اختیار دارد