مدیر Dune به‌روزرسانی درباره Dune 3 ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که Fremen چگونه رابطه جنسی دارند

کارگردان دنیس ویلنوو در حال حاضر مشغول نوشتن سومین فیلم Dune است و او می‌تواند در مورد انتظاراتش کمی بیشتر بگوید. فیلم آتی Dune اقتباسی از رمان Dune Messiah است که 12 سال پس از Dune 2 با پل (Timothee Chalamet) و Chani (Zendaya) متحد می شوند، اما چانی عصبانی است. ویلنوو گفت که داستان را درک می کند، اما هنوز آن را به اشتراک نمی گذارد.

او به نیویورک تایمز گفت: «این عصبانیت بسیار زیاد است. “من نمی خواهم فاش کنم که قرار است با فیلم سوم چه کار کنم. می دانم دقیقا چه باید کرد الان دارم مینویسمش اما قدرت شلیک زیادی در آنجا وجود دارد و من از این تصمیم بسیار هیجان زده هستم. »

بر اساس گزارش ها، ویلنوو فیلم بعدی خود Dune 3 را نخواهد ساخت. پروژه بعدی او در حال حاضر ناشناخته است، اما اخیراً با فیلمی در مورد جنگ هسته ای نیز مرتبط شده است.

ساخت سه فیلم Dune همیشه برنامه ویلنوو بود. ویلنوو به EW گفت: “من همیشه سه فیلم را تصور می کردم.” اینطور نیست که بخواهم یک فرنچایز بسازم، اما Dune است، و Dune داستان بزرگی است. برای ارج نهادن به آن، فکر می‌کنم حداقل سه فیلم لازم است. این رویا خواهد بود. پل آتریدس را دنبال کنید و آرک کامل او را دنبال کنید. خوب باش.”

من در حال حاضر چهار پروژه روی میز دارم. یکی از آنها یک پروژه مخفی است که در حال حاضر نمی توانم در مورد آن صحبت کنم، اما باید به سرعت روشن شود. بنابراین ایده خوبی است که کاری انجام دهیم. او در ماه مارس گفت. “همه این پروژه ها هنوز در حال نگارش هستند، بنابراین ما خواهیم دید که آنها به کجا می روند، اما من کنترلی روی آن ندارم.”

بخوانید  تاکید شوهی یوشیدا از شرکت سونی بر عرضه پولی بازی‌ها پیش از قرارگیری آن ها در سرویس

ویلنوو همچنین درباره شوق سطل پاپ کورن Dune با نیویورک تایمز صحبت کرد و گفت که فکر می کند این یک “ایده بازاریابی دیوانه کننده” است و او را خوشحال می کند.

“خیلی سخت خندیدم بنابراین در آنجا. نمی دانم چه کسی آن را طراحی کرده است، اما کمی نابغه است. من با سطل در صلح هستم.» او گفت.

ویلنوو همچنین توضیح داد که رابطه جنسی در دنیای Dune چگونه به Fremen مربوط می شود. او گفت فرمن “عاشق بوسیدن” است و “بسیار جنسی” است. آنها به دلیل دنیای اطرافشان نمی توانند خارج از خانه رابطه جنسی داشته باشند، اما مطمئناً در شرایط مناسب می توانند به رختخواب بروند.

“من گمان می کنم که تمام رابطه جنسی در محیط هایی انجام می شود که از از دست دادن رطوبت محافظت می شود. هنگامی که آنها در غارهای زیرزمینی (یا غارها) خود هستند، مهر و موم شده اند. شما نیازی به پوشیدن کت و شلوار در داخل آنها ندارید. مشکل داشتن رابطه جنسی در سیچ است.”

مجموعه Dune در دو قسمت اخیر خود بیش از یک میلیارد دلار در گیشه فروش داشته است. تلماسه 1984، ساخته کارگردان دیوید لینچ، موفقیت بسیار کمتری داشت. با بودجه 40 میلیون دلاری فقط 31 میلیون دلار به دست آورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر