تصویر جدید فیلم سوپرمن به مناسبت روز مرد پولادین منتشر شد

جیمز گان کارگردان سوپرمن به مناسبت روز این ابرقهرمان تصویر جدیدی از سوپرمن منتشر کرد.

مقالات مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلمبرداری و تولید فیلم سوپرمن از ماه گذشته آغاز شد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونظاهر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. جیمز گان کارگردان فیلم به تازگی عکس جدیدی از پشت صحنه سوپرمن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که او را در کنار دیوید کورنسوت و ریچل برازناهان نشان می دهد که هر کدام در حال خواندن یکی از شماره های کمیک سوپرمن هستند.

در واقع، جیمز گان این تصویر را در روز سوپرمن منتشر کرد که اولین کمیک آن در 18 آوریل 1938 منتشر شد و در پست خود به جری سیگل و جو شوستر، خالقان مرد پولادین ادای احترام کرد. در این تصویر هر کدام در حال خواندن یک کمیک متفاوت هستند و دیوید کورنسوت در حال خواندن اولین کمیک سوپرمن که اکشن کامیکس نام داشت نشان داده شده است و در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جیمز گان، دیوید کورنسوت و ریچل برازناهان در پشت صحنه سوپرمن کمیک های سوپرمن را خواندند.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوک گرل و آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون، اددیتا. گاتگی در نقش آقای عالی، اسکایلر گیسوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو شوماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس)، پرویت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت و ترنس روزمور در نقش اوتیس. او در فیلم سوپرمن ایفای نقش خواهد کرد.

بخوانید  اکنون می توانید Halo Show را به صورت رایگان در یوتیوب تماشا کنید

فیلم سوپرمن برای اکران در 11 جولای 2025 (20 جولای 1404) برنامه ریزی شده است. جیمز گان، کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار، به همراه رئیس استودیو دی سی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده خواهند داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر