معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

در این مجله خبری یک گیمر همیشه فصل‌های جدیدی از راه می‌رسند که دنیایی از تجربه‌های جدید را برای شما رقم بزنند. با شروع هر فصل و بروزرسانی بازی می‌توانید نقشه‌ها، اسلحه‌ها، رویدادها و حالت‌‌های جدیدی را در بازی تجربه کنید که هرکدام داستان خاص خودشان را دارند. در واقع هر فصل نام مخصوصی دارد و یک ماجراجویی خاص را در بازی راه‌ می‌اندازد. در مسابقات ویژه همیشه حالت‌های جدیدی را پیدا می‌کنید که هدف خاصی را دنبال می‌کنند و قوانین آن با حالت‌های دیگر فرق دارد. مثلا مسابقه ground war یک نقشه بزرگ است که در آن دو تیم ۱۲ نفره روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

  • در این نقشه شما می‌توانید با زاویه دید اول شخص یا سوم شخص و به صورت تک نفره، دو نفره یا تیمی به بازی بپردازید.
  • در واقع باید گفت بهترین بازی کال اف دیوتی برای گوشی را می‌توان در پلتفورم ای او اس یافت.
  • ✔️نسخه‌ی موبایلی بازی call of duty روی همه‌ی گوشی‌هایی که حافظه‌ی رم بیش‌تر از 2 گیگابایت داشته باشند و سیستم عامل‌‌های ای او اس 9، 5.1 اندروید (یا نسخه‌های جدیدتر هر کدام از این سیستم عامل‌ها) برخوردار باشند قابل اجراست، اما مسلماً از بازی با هر گوشی نمی‌توان لذت برد.
  • در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد.
  • هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود می آورد که باعث می شود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید.

به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم. برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند. این حالت‌ها ممکن است برای چند روز یا چند هفته وجود داشته باشند و سپس ناپدید شوند.

بخوانید  ثبت آگهی فروش اکانت کلش اف کلنز در کلش سنتر کلش سنتر خرید اکانت کلش فروش اکانت کلش | 1gamer

گرافیک بازی

چنانچه یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با فراینده ساده‌ای روبرو خواهید بود. در این شرایط حتی اگر گوشی خود را عوض کنید با اطلاعات جیمیل اکانت خود می‌‎توانید به بازی ادامه دهید. به طور کل سبک بازی کالاف دیوتی موبایل به دو دسته چند نفره و بتل رویال تقسیم بندی می­شود. کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی به حساب می­آید، به طوری که در ساعات ابتدایی انتشار آن بیش از 20 میلیون گیمر آن را در دستگاه های خود نصب کرده اند. همین موضوع باعث شده، کالاف دیوتی موبایل رکورد پردانلود ترین بازی موبایلی را بشکند. مجموعه بازی های کالاف دیوتی از بهترین ها در این سبک به حساب می­آید.

بازی ها

همانطور که در قبل گفتیم برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود نیاز دارید که بازی را در یک حساب کاربری ذخیره داشته باشید. با انجام این کار شما در هر زمانی و با هر موبایلی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، ادامه بازی خود را دنبال کنید و دیگر لازم نیست بازی را از اول شروع کنید. به همین منظور در صفحه ابتدایی بازی، روی گزینه کال اف دیوتی در وسط بزنید و در ادامه ایمیل یا جیمیل خود را در اولین کادر و رمز جیمیل را در کادر بعدی وارد کنید ودر نهایت کلید sign in now را بزنید. اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده باشید، می‌‎توانید با لمس گزینه forget password یک لینک با ایمیل دریافت کنید که به شما امکان می‎‌دهد تا رمزعبور خود را ریست کنید و این راهکار به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل کمک خواهد کرد. دو گزینه دیگر که در ابتدای بازی برای ساخت حساب کاربری می‌توان از آنها استفاده کرد اکانت اکتیویژن یا فیسبوک است.

بخوانید  بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه +آپدیت 2022-خرید بک لینک گلدلینک

برای این کار وارد Settings و پس از آن General و نهایت iPhone Storage شوید. لیست برنامه‌هایتان را مرور کنید و هربرنامه‌ای که برایتان کاربردی ندارد را حذف کنید. به کال اف دیوتی برگردید و در صورتی که مشکل برطرف نشده بود این فرایند را تکرار کنید.

http://badorclothesworkshop.ir