زمان پخش مستند جام جهانی مسی با تیزر جذاب اعلام شد


شبکه اپل تی وی پلاس با پخش تیزر جدید زمان پخش مستند ورزشی جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه را فاش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اپل تی وی پلاس تیزر جدیدی از مستند ورزشی جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه را پخش کرده است. این مستند ماجراجویی تاریخی لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال را نشان می دهد که تیم ملی آرژانتین را به سومین قهرمانی جام جهانی رساند. این مستند در تاریخ 2 مارس 1402 (21 فوریه 2024) به طرفداران ارائه می شود.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه داستان مستند جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه می خوانیم: این مستند داستان هیجان انگیز بهترین ورزشکار زنده روی کره زمین و حامیان وفادارش در آرژانتین و سراسر جهان را نشان می دهد.این مجموعه شامل مصاحبه هایی با مسی است. منحصر به فردترین داستان ها و گفتگوها با هم تیمی ها، مربیان، رقبا، هواداران متعصب و مفسرانی که تاثیر بزرگ این بازیکن را بر یک ملت و در دنیای فوتبال می دانند.

مستند جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه یک نمایش چهار قسمتی است که اواخر امسال اکران می شود. پاتریک میلینگ اسمیت، برایان کارمودی و مت رنر از SMUGGLER Entertainment جنا میلمن و خوان کامیلو کروز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این مستند ورزشی فعالیت داشتند. Smuggler Entertainment با همکاری پگسا مستند مسی را برای اپل تی وی پلاس تولید کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آیا ایندیانا جونز به پلی استیشن 5 می آید؟