کیفیت نهایی GTA 6 به اندازه تریلر بازی خیره کننده خواهد بود


به گفته مجری سابق راک استار، کیفیت نهایی GTA 6 به اندازه تریلر معرفی آن خیره کننده خواهد بود.

طرفداران بازی های ویدیویی بارها با تریلرهای خیره کننده ای مواجه شده اند که با کیفیت نهایی بازی فاصله زیادی دارند و به خصوص در زمینه بصری با افت محسوسی مواجه شده اند. این مشکل باعث می شود که مردم نسبت به تفاوت کیفیت بین ویدیوها قبل از انتشار و نسخه نهایی شک کنند. با توجه به اینکه بازی Grand Theft Auto 6 اخیرا معرفی شده و کیفیت خیره کننده نورپردازی و انیمیشن را به نمایش گذاشته است، برخی تردید دارند که کیفیت نهایی بازی تا چه حد به لانچ تریلر نزدیک خواهد بود.

مایک یورک یکی از انیماتورهای سابق راک استار است که از سال 2012 به مدت پنج سال در این شرکت مشغول به کار بوده و در ساخت بازی های GTA 5 و Red Dead Redemption 2 شرکت داشته است.این توسعه دهنده اخیرا در کانال شخصی خود در یوتیوب تایید کرده است که کیفیت نهایی GTA 6 به اندازه تریلر رونمایی زیبا و خیره کننده خواهد بود. به گفته یورک، آنچه در تریلر دیدیم صحنه های سینمایی نبودند و در واقع بخشی از تجربه بازی را نشان می دادند.

این انیماتور معتقد است که Rockstar می تواند با بسط جزئیات زیاد این بازی از عملکرد کنسول ها و سخت افزارهای مدرن نهایت استفاده را ببرد.یورک ادامه داد: من واقعا تحت تاثیر گرافیکی که به این نسخه از بازی آورده اند هستم. . اغلب فیلم هایی را می بینید که به فیلم تبدیل می شوند، اما تریلر فیلم نیست. وقتی بازی را تجربه کنید، واقعاً همان کیفیت را خواهد داشت.

بخوانید  Call Of Duty: Warzone DMZ پشتیبانی خود را با ادغام MW3 از دست می دهد

بازی GTA 6 در سال 2025 روی پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر