من نمی توانم منتظر بازگشت فیلم مرد آهنی رابرت داونی جونیور باشم


رئیس استودیوی مارول، کوین فایج، اعلام کرد که آنها هیچ برنامه ای برای بازگرداندن مرد آهنی رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول ندارند.

رابرت داونی جونیور پس از بازی در 10 فیلم در نقش مرد آهنی، سرانجام به کار خود در فیلم Avengers: Endgame که موفق ترین فیلم در دنیای سینمایی مارول لقب گرفته است، پایان داد. اکنون شایعاتی مبنی بر بازگشت داونی جونیور در فیلم Avengers: Secret Wars وجود دارد، اما اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونطرفداران مرد آهنی نمی توانند منتظر بازگشت این شخصیت محبوب در فیلم های آینده MCU باشند.

کوین فایگی، رئیس استودیو مارول در مصاحبه ای با Vanity Fair گفت هیچ برنامه ای برای بازگرداندن مرد آهنی به زندگی در دنیای سینمایی مارول وجود ندارد. چون مارول نمی خواهد پایان داستانش را خراب کند. فایگه گفت: «ما این لحظه را نگه خواهیم داشت و هرگز آن را لمس نمی کنیم. ما سال ها سخت کار کرده ایم تا به این لحظه برسیم و هرگز قصد نداریم این لحظه جادویی را خراب کنیم و آن را لمس کنیم.”

کوین فایگی روی فرش قرمز فیلم Marvel's Black Widow

جو روسو که در همان مصاحبه حضور داشت، اضافه کرد که داونی جونیور پس از گفتن عبارت “من مرد آهنی” در آخرین روز فیلمبرداری، نمی خواست برای سطرهای اضافی برگردد. روسو گفت: “ما قبلاً در آخرین روز فیلمبرداری با گریه خداحافظی کرده بودیم.” “همه خیلی احساساتی بودند.”

این در حالی است که در فیلم Deadpool 3 قرار است شاهد بازگشت شخصیت های زیادی مانند ولورین با بازی هیو جکمن باشیم که باعث شد شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در آثار آینده MCU منتشر شود. . البته کریس ایوانز مدتی پیش این شایعات را تکذیب کرد و گفت که فقط این خبر را شنیده و صحت ندارد.

بخوانید  جاستین رویلند خالق ریک اند مورتی تبرئه شد

فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ در تاریخ 1 می 2026 (11 می 1405) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ 7 می 2027 (17 می 1406) اکران خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر