جاستین رویلند خالق ریک اند مورتی تبرئه شد

چند وقت پیش بود اتهامات خشونت خانگی جدی علیه جاستین رویلند خالق ریک و مورتی و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتبرئه شد. Variety گزارش داد که دفتر دادستان ناحیه اورنج کانتی رسماً جاستین رویلند را از اتهامات پاک کرده است، به این معنی که همه اتهامات علیه او اکنون لغو شده است. جاستین رویلند در اتهامات خشونت خانگی در سال 2020 بی گناه شناخته شد، اما اخیرا پرونده او بازگشایی شد و او باید در جلسه دادگاه شرکت می کرد.

جاستین رویلند در توییتر شخصی خود به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: “همیشه می دانستم این ادعاها دروغ است. هرگز شک نداشتم که این روز فرا برسد. ممنونم که این پرونده منتفی شد، اما هنوز هم از دروغ هایی که گفته شده است می لرزم. در این فرآیند در مورد من گفت. مهمتر از همه، من ناامید شدم که بسیاری از مردم بدون دانستن حقایق، به سرعت در مورد من قضاوت کردند. فقط بر اساس صحبت های یک فرد عصبی که این روند را می خواست [اثبات چنین ادعاهایی] دور زدن و “لغو” من.

جاستین رویلند سازنده انیمیشن ریک و مورتی مدتی پیش از اتهامات وارده بر او تبرئه شد و به آن واکنش نشان داده است.

پس از اتهامات جاستین رویلند، شبکه عدالت از پایان همکاری با او در انیمیشن ریک و مورتی خبر داد، سپس هولو نیز با رویلند در انیمیشن Solar Opposites و انیمیشن مرد کوالا به طور رسمی با هم کار خود را متوقف کرده اند و در حال حاضر مشخص نیست که آیا تسویه اتهامات او باعث تغییر بازی خواهد شد یا این کار بدون او ادامه خواهد یافت. Roiland همچنین از Squanch Games، توسعه دهنده High on Life استعفا داده است.

بخوانید  خط مشی جدید بحث برانگیز Discord مانع از ادعای نام خود توسط یک توسعه دهنده شد

شرم آور است که او حتی کمی از پس این کار برآمد. با این حال، اکنون که قرارداد فضایی به پایان رسیده است، مصمم هستم که ادامه دهم، بر تلاش‌های خلاقانه‌ام تمرکز کنم و شهرت خود را بازیابم.»