تریلر New Suicide Squad: Kill the Justice League مبارزات Deadshot را نشان می دهد


تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice League مبارزات و تک تیراندازی Deadshot را به نمایش می گذارد.

پس از نمایش سبک مبارزه کاپیتان بومرنگ، کینگ شارک و هارلی کوین، استودیوی Rocksteady تریلر جدیدی از فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League را منتشر کرده است که تیراندازی Deadshot در میدان های نبرد شلوغ را به نمایش می گذارد. Floyd Lawton ملقب به Deadshot تیرانداز ماهری است که با انواع تفنگ ها و سلاح های دوربرد به دشمنان شلیک می کند و می تواند با استفاده از تفنگ دسته ای از آنها را بیرون بکشد.

این شخصیت به لطف جت پکی که از تالار عدالت دزدیده است می تواند در اطراف متروپلیس پرواز کند. این جت پک به او کمک می کند تا بالای ساختمان ها حرکت کند و در موقعیت تیراندازی بهتری قرار گیرد. در میان اعضای لیگ عدالت، ددشات دشمنی بیشتری با گرین لنترن دارد و تقابل این دو شخصیت می تواند هیجان انگیز باشد.

Suicide Squad: Kill the Justice League در 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. داستان این بازی حول بدعهدی های Brainiac می چرخد ​​که توانست اعضای لیگ عدالت از جمله سوپرمن، فلش و گرین لنترن را با خود همراه کند. بازیکنان با بازی به عنوان اعضای Suicide Squad، باید با Brainiac و نیروهایش روبرو شوند تا تهاجم متروپلیس را متوقف کنند.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  برنامه‌نویس Halo Infinite، جوزف استیتن، صنعت 343 را ترک می‌کند و به انتشارات Xbox بازگشت - گزارش