برنامه‌نویس Halo Infinite، جوزف استیتن، صنعت 343 را ترک می‌کند و به انتشارات Xbox بازگشت – گزارش

مایکروسافت اعداد خاصی را به اشتراک نمی گذارد، اما چندین کارمند به من گفته اند که 343 Industries به شدت ضربه خورده است. این به دنبال توقف طولانی مدت استخدام و خروج بسیاری از پیمانکاران است

—جیسون شرایر (@jasonschreier) 18 ژانویه 2023

مطابق با گزارش بلومبرگ، استودیوی بازی سازی Bethesda – توسعه دهنده پشت Starfield – و 343 Industries تحت تأثیر اخراج مایکروسافت قرار گرفته اند. آمار دقیق کاهش نامشخص است، اما پیر هینتز، رئیس استودیوی 343 Industries در یک ایمیل داخلی تأیید کرد که عناصر چند نفره و خدمات زنده Halo Infinite همچنان پشتیبانی دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت در یک اعلامیه بمب گذاری اعلام کرد که 10000 نفر را اخراج خواهد کرد. طبق گفته ها، تمام 343 صنعت در Halo Infinite تحت تاثیر قرار گرفته اند گزارش هاو جوزف استاتن، توسعه‌دهنده کهنه‌کار، برای پیوستن به انتشارات ایکس‌باکس ترک خواهند کرد.

جیسون شرایر، گزارشگر بلومبرگ، خبر خروج استاتن را اعلام کرد و خاطرنشان کرد که 343 صنایع تحت تأثیر اخراج مایکروسافت قرار گرفته است. استاتن یک میراث افسانه ای در فرنچایز Halo دارد. او به نوشتن داستان‌های Halo: Combat Evolved، Halo 2، Halo 3 و موارد دیگر کمک کرد. در سال 2020، 343 Industries اعلام کرد که استاتن بازگشته است تا به تیم کمک کند تا «دریافت کند [Halo Infinite] تا خط پایان.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازگشت لیو تایلر به دنیای سینمایی مارول پس از 15 سال در کاپیتان آمریکا 4



خروج استاتن از Halo Infinite کاملاً غیرمنتظره نیست. پست اصلی وبلاگ 343 Industries که حمایت Staten را اعلام می‌کرد، بیان می‌کرد که او “کمی” کمک می‌کند و نشان می‌دهد که حضور Staten در Halo موقتی است.