توسعه دهنده Company of Heroes با اخراج مواجه شده است

یک هفته پس از جدایی از سگا، Relic Entertainment از اخراج 41 کارمند خود خبر داد.

Relic Entertainment یک هفته پس از جدایی از سگا اخراج شد. اگرچه این شرکت هنوز تعداد دقیق کارکنان تحت تأثیر این اخراج را اعلام نکرده است. رابین کوچولوRelic Entertainment، تهیه‌کننده توسعه خارجی، گفت این استودیو 41 نفر از افراد بزرگ خود را از دست داد. استودیو Relic واقع در ونکوور، کانادا، به دلیل توسعه بازی های استراتژی همزمان مانند Company of Heroes، Age of Empires و Homeworld شناخته شده است.

در بیانیه استودیو آمده است: “اخراج کار تصمیم آسانی نبود و صرفا با هدف دادن بهترین شانس ممکن برای بقا در صنعت بسیار پرنوسان انجام شد. این اخراج نشان دهنده فقدان تجربه، اشتیاق یا شخصیت نیست. در کارکنان اخراج شده ما در حال کار بر روی ” .

سگا پنجشنبه گذشته اعلام کرد که Relic Studios را به یک شرکت مادر می فروشد. این اقدام بخشی از بازسازی گسترده‌تر بخش اروپایی ناشر ژاپنی بود که شامل اخراج 240 کارمند بود. اکثر اخراج ها در استودیو Creative Assembly و بخش اروپایی سگا انجام می شود و تعدادی از کارمندان سگا هاردلایت نیز تحت تأثیر قرار می گیرند که همگی در بریتانیا مستقر هستند.

در ماه می گذشته، سگا 121 کارمند Relic Entertainment را درست قبل از انتشار Company of Heroes 3 اخراج کرد. Relic هفته گذشته اعلام کرد که به پشتیبانی از بازی های موجود ادامه می دهد و در عین حال تجربیات جدیدی را برای طرفداران در سراسر جهان ایجاد می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  No Man's Sky Dev بازی جاه طلبانه چند نفره جهان باز Light No Fire را اعلام کرد