Hellblade 2 نبردهای بسیار واقعی خواهد داشت

اپیزود معروفی از سریال Game of Thrones الهام بخش مبارزات بازی بود Senua Saga: Hellblade 2 بوده است.

اولین نسخه Hellblade به دلیل موارد زیادی مورد ستایش قرار گرفت، از به تصویر کشیدن مسائل مربوط به سلامت روان و روایت جذاب تا دستاوردهای فنی برجسته، اما مبارزات بازی مورد انتقاد قرار گرفت. ظاهرا استودیو Ninja Theory به دنبال بهبود قابل توجه این بخش در Senua's Saga: Hellblade 2 است. اگرچه سبک کلی مبارزه تا حد زیادی مانند قبل باقی خواهد ماند.

Xbox Wire در مقاله ای جدید به برخی از این پیشرفت ها در Hellblade 2 اشاره کرده است. قابل ذکر است که مبارزه در Hellblade 2 به طور کامل با استفاده از motion capture ارائه می شود. بنابراین، تمام حرکات Senoa و دشمنانی که در طول مبارزه با آنها روبرو می شوید، کاملاً بر اساس اجراهای ضبط شده توسط بازیگران واقعی است و نه فقط انیمیشن.

دام ماتیوسرئیس استودیوی Ninja Theory می گوید: «اگر تمام این حرکات، از دویدن و صعود گرفته تا مبارزه، از موشن کپچر به دست می آمدند، ریشه در واقعیت داشتند. این باعث می شود حرکات صاف و واقعی به نظر برسند. هدف اصلی این بود که مبارزات در طول این ماجراجویی قابل لمس باشد.

علاوه بر این، استودیو نینجا تئوری تصمیم دیگری گرفت: تمرکز بر نبردهای یک به یک. بنوا مک کینمدیر کمپین در مصاحبه با Gamesradar گفت: “دلیل اینکه ما نبردهای انفرادی را انتخاب کردیم این است که می خواهیم Senua در هر رویارویی احساس ناتوانی و ناامیدی کند.”

جالب اینجاست که بنوا مکون از قسمت Battle of the Bastards سریال Game of Thrones خبر داد الهام بخشیدن به درگیری های بازی از ابتدا Hellblade 2 بود: “(جان اسنو در آن قسمت) درست در وسط نبرد است و فقط به هر چیزی که به سمت او پرتاب می شود واکنش نشان می دهد. کنترل کامل بازی.»

بخوانید  اکران ویژه هفت سین زومجی عید امسال همراه ما باشید

Senua's Saga: Hellblade 2 در سری Xbox با این کار، نینجا تئوری به دنبال حس سینمایی تری است. این اثر در تاریخ ۱ ژوئن (۲۱ اردیبهشت) برای سری Xbox منتشر شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر