اولین تصاویر فیلم عروس; کریستین بیل در نقش فرانکنشتاین

اولین عکس های آرایش بی رحمانه کریستین بیل و جسی باکلی در The Bride منتشر شد.

اولین تصاویر از کریستین بیل و جسی باکلی در فیلم عروس ساختن مگی جیلنهال از طریق یک منبع غیر معمول منتشر شد. جیمی لی کرتیسمادرخوانده مگی جیلنهال عکس های تست گریم جسی باکلی و کریستین بیل به عنوان زوج هیولای این فیلم را در اینستاگرام منتشر کرد. این عکس‌ها نگاهی اجمالی به چهره‌های نهایی این دو شخصیت در فیلم می‌دهند، اما هنوز در مرحله گریم تجربی هستند. جسی باکلی در فیلم عروس

کریستین بیل در عروس

فیلم عروس

طبق خلاصه داستان The Bride، فرانکشتاین در دهه 1930 به شیکاگو سفر می کند تا برای خود دستیار پیدا کند و نزد دکتر Euphronius برود. آنها با احیای یک زن جوان به قتل رسیده عروس می سازند. عروس فراتر از تصورات خود، جرقه یک عشق پرشور، جلب توجه پلیس و یک جنبش اجتماعی رادیکال و هیجان انگیز است.

این فیلم بر اساس رمان کلاسیک گوتیک فرانکشتاین ساخته شده است. یا پرومتئوس مدرن مری شلی تشکیل خواهد شد. این اثر توسط مگی جیلنهال کارگردانی شده است تالیا کلاین هندلر، اما تیلینگر کاسکوف و اسنات هندلزمن کارناو همچنین تهیه کنندگی فیلم عروس را بر عهده دارد. این دومین پروژه کارگردانی جیلنهال بعد از The Lost Daughter است که باعث شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شود.

شجاع باش او هم اکنون مشغول کارگردانی فیلم دیگری با محوریت فرانکشتاین است که در آن بازیگرانی مانند اسکار آیزاک، میا گوت، کریستف والتز و ژاکوب آلفوردی فیلم عروس در 11 اکتبر 1404 (3 اکتبر 2025) نمایش داده می شود.

بخوانید  فیلم «اره 11» دیر اکران می شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر