همه چیز درباره کلش آف کلنز | 1gamer

برای خرید جم یا الماس بازی Clash Of Clans، تنها کافیست ابتدا مقدار جم نظر را انتخاب کنید و سپس ایمیل اکانت سوپرسل خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید. پس از خرید، سفارش شما در کم‌ترین زمان ممکن در ساعات کاری انجام خواهد شد. برای نبرد با دیگر دهکده‌ها و شرکت در جنگ قبیله‌ای به نیرو نیاز است. نیروها در پادگان آموزش دیده و آمادهٔ نبرد می‌شوند، با ارتقای پادگان می‌توان انواع مختلفی از نیروها را بازگشایی کرد. با ارتقای اردوگاه می‌توان تعداد نیروهایی که برای حمله نیاز است را افزایش داد.

  • ایران موجو تمامی واحدهای پول بازی‌های آنلاین از جمله خرید جم موبایل لجند، خرید یوسی ارزان، لول آپ پس فری فایر، یوسی پابجی موبایل و بسیاری امکانات دیگر را برای شما عزیزان فراهم کرده است.
  • شاید بگم جزو اولین نفر ها بودم که نسخه جدید رو دانلود کردم هر چی سایت رفتم یا کند بود یا لینک دانلود داشتنه خود فایل تا رسیدم به سایت شما.
  • آپگرید کردن نیروها و ساختمان‌ها به شدت حیاتی است و اگر بی‌خیال این مورد شوید، به هیچ وجه نمی‌توانید در clash موفق شوید.
  • بازی های شرکت سوپرسل اکثرا در ژانر استراتژی هستند و کلش رویال هی دی بوم بیچ میتونن مشابه خوبی باشند.

از این رو مجله خبری یک گیمر موجو ، این امکان را برای شما فراهم کرده که جم کلش را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان خریداری نمایید. خرید جم کلش اف کلنز clash of clans با قیمت ارزان به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت جم تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می­باشد. به همین علت، تنها راه موجود برای خرید جم clash of clans استفاده از فروشگاه های سوم شخص و مراکز عرضه کننده ایرانی است. با استفاده از این مراکز شما به راحتی می توانید همه نیاز های خود را به صورت کامل رفع کنید.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

پشتیبانی آنلاین

اکسیر بنفش و طلا از همان سطح اول در اختیار بازیکن قرار دارند اما قابلیت استخراج اکسیر سیاه از سطح تالار شهر 7 به بالا در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. با به‌روزرسانی و ارتقای آن قابلیت‌های جدیدی همچون تجهیزات دفاعی و جنگی، ساختمان‌ها، تله‌ها و دیگر موارد در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های اندروید و آیفون مشابه بازی Clash of Clans را معرفی کنیم.

کلشه بزرگ ترین مرجع کلش اف کلنز

همچنین شما با خریدن بلیط طلایی کلش آق کلنز می‌توانید غنیمت‌های جنگی بیشتری را بعد از حمله کردن به یک قبیله به‌دست آورید. علاوه بر این می‌توانید تجهیزات خود را نیز با سرعت بیشتری ارتقا دهید. البته، امکان خرید جم کلش از داخل بازی و یا برخی وب‌سایت‌ها که به فروش جم کلش اف کلنز می‌پردازند نیز وجود دارد.

در این بخش بازی اصلی، شما به بیس رقیب خود حمله می‌کنید و رقیب شما هم همین کار را انجام خواهد داد. در نهایت اگر شما بتوانید آسیب بیشتری به بیلدر بیس دشمن خود بزنید، برنده این مبارزه جذاب خواهید بود. مخزن‌های دارک الیکسر، طلا و الیکسر معمولی هم بهتر است بیرون دیوارها نباشند. همچنین وجود کلن کسل در مرکز بیس و پشت چندین دیوار می‌تواند کار دشمنان را بیش از حد سخت کند. با این کار، دشمن شما برای بیرون کشیدن نیروهای کمکی که در کلن حاضر هستند باید زحمت زیادی بکشد. ● مهارت های خود را در لیگ های رقابتی جنگ قبیله ای آزمایش کنید و ثابت کنید که بهترین هستید.

بخوانید  خرید جم کلش، جم کلش اف کلنز ارزان آسان جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر