مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

دانلود بازی از گوگل پلی یا اپ استور بهترین راه است، زیرا به طور خودکار فایل دیتای بازی در گوشی قرار گرفته و نیازی نیست کاری انجام شود. همچنین نسخه اصلی را به راحتی می­توان در این دو منبع مطمئن پیدا کرد. یک روش دیگری نیز برای دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد و آن مراجعه به سایت Logitheque است. پس از دانلود، فایل APK را نصب کرده و فایل دیتا را در پوشه OBB منتقل کنید. اگر در پوشه Android، OBB وجود نداشت، خود پوشه ای با همین نام ایجاد کنید.

  • کاراکتر می‌تواند نقش پشتیبانی داشته و هم‌تیمی‌هایش را پوشش بدهد و برای این کار باید از یک اسلحه تک تیرانداز استفاده کند.
  • حالت‌های ویژه در واقع ثابت نیستند زمانی آغاز شده و پس از مدتی غیر فعال می‌شوند.
  • در این بازی، برای داشتن تجهیزات پیشرفته و اسکین‌های پریمیوم نیاز به استفاده از سی پی کالاف دیوتی دارید.
  • با گذشت زمان کار با منو راحت تر شده و با انواع بخش های منو آشنا می­شوید.
  • بتل پس‌های رایگان در هر فصل از بازی تغییر می‌کنند و به صورت محدود ارائه می‌شوند که به عنوان جایزه در طول بازی به افراد داده می‌شود.
  • در گوشی‌های اندرویدی سعی کنید مقداری از حافظه‌ی گوشیتان را پاک کنید، برای این کار می‌توانید حافظه‌ی کش برنامه‌های دیگری که روی گوشیتان نصب شده را پاک کنید.

این مدل با وجود قیمت ۱۰۰۰ دلاری که دارد توانسته راه خود را به این لیست باز و عنوان بهترین گوشی برای کال اف دیوتی را دریافت کند. در واقع یکی از ویژگی‌هایی که این مدل دارد و آن را از دیگر گوشی‌هایی که معرفی کردیم (و معرفی خواهیم کرد) متمایز می‌سازد، تنظیمات خاص برای استریم کردن با آنست. رابط کاربری این قابلیت را برای شما فراهم می‌سازد و حتی به شما اجازه می‌دهد از تصویر شناور خودتان در گوشه‌ای از تصویر استفاده کنید و قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی صداهایی که در ویدئویتان وجود دارد را نیز برایتان فراهم می‌کند. به طور کلی باید بدانید که این بازی توانسته روح رقابتی و مهیج بودن آثار شوتر اول شخص اکتیویژن را همراه خود به پلتفرم موبایل بیاورد. از آن جایی که رقابت در این اثر بسیار شدید است، بسیاری از گیمرها به دنبال ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند مهارت‌های خود را به سرعت افزایش دهند. خوشبختانه ترفندهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در ارائه عملکرد بهتر کمک کند.

بخوانید  خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن-امن باش

تغییرات نسخه 1.0.37

در مجله خبری یک گیمر چند نفره بازی Call of Duty Mobile، گاهی پیروز می‌شوید و گاهی شکست می‌خورید؛ ولی باید شجاعانه ادامه دهید. مودهای بسیار زیادی در این حالت وجود دارند که باید به همراه تیم‌تان و یا به تنهایی در آن‌ها شرکت کنید و حریفان خود را شکست بدهید. نصب و اجرای بازی بر روی سیستم عامل ios نیز بسیار ساده است.با توجه به سرعت اینترنت و حجم بالای 2.6 گیگابایتی، مدت زمانی طول می‌کشد تا روی دیوایس‌های اپل شما نصب شود.پس صبور باشید. برای به مشکل نخوردن از بابت سرعت اینترنت و نداشت قطعی حتما از اینترنت پرسرعت وایرلس استفاده کنید. شرکت اکتیویژن به عنوان سازنده این بازی با همکاری گروه سازنده بازی به نام tencent studio که نقش مهمی در ساخت بازی‎های چند نفره آنلاین مانند پابجی، فورتنایت و.. این شرکت با همکاری شرکت سازنده بازی به نام Tencent studio که نقش مهمی در ساخت بازی های چند نفره آنلاین مانند پابجی موبایل, فورتنایت و موبایل لجند در پلتفرم موبایل دارد شروع به ساخت بازی کرد.

بازی اندروید

برای آنکه گوشی شما بتواند برنامه‎های منابع خارجی از پلی استور یا همان فایل‌های apk را نصب کند، باید به تنظیمات، security و سپس unknouwn بروید و به برنامه اجازه نصب دهید. بعد از فرود در جای مناسب، باید در قسمت های مختلف منطقه به خصوص داخل ساختمان ها به دنبال اسلحه و تجهیزات باشید. زمانی که به اندازه کافی منابع به دست آوردید، به نبرد دیگر بازیکنان بروید. قبل از اینکه به وارد بخش های بالا شوید، پیشنهاد می­شود در حالت Al VS Practice بازی کنید. مبارزه با این ربات ها، مهارت شما را افزایش می­دهد و باعث می­شود در مبارزه با بازیکن های حرفه ای، عملکرد بهتری داشته باشید. در بخش Search & Destroy سبک چند نفره، باید یکی از تیم ها بمبی کار بگذارد و تیم دیگر مانع از منفجر شدن بمب شوند.

بخوانید  آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

اگر کلاً رابطه‌ی خوبی با اپل ندارید و یا به هر دلیل دیگری از هواداران اندروید هستید هم جایی برای نگرانی نیست. همان‌طور که اشاره کردیم بازی کالاف دیوتی در پلتفورم اندروید هم به خوبی توسعه داده شده و گوشی‌های زیادی هستند که می‌توانند آن را بدون نقص اجرا کنند و در ادامه به همین موضوع می‌پردازیم. در نهایت فراموش نکنید برای جمع‌آوری مطالب در این مقاله، عملکرد گوشی‌های مختلف تنها و تنها در بازی کالاف دیوتی در نظر گرفته شده و نه عملکرد کلی آنها در گیم‌های متفاوت.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر