خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن-امن باش

معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد.

دوربین هوشمند شیائومی مدل MJSXJ09CM

دوربین های HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. ۱- دارای ۱۷ سال سابقه در صنعت سیستم های حفاظتی، امنیتی و دوربین های مدار بسته.

با تمام این گفته‌ها، این دوربین‌ها همچنان یکی از روش‌های تصویربرداری محسوب می‌شوند و بنابراین دوربین‌های امنیتی IR به بی‌خطری سایر انواع دوربین‌های دیدبانی هستند. دستیابی به آمار دقیقی از میزان تردد مشتریان و همچنین کارکنان مراکز اداری، تجاری و … FOV و یا AOV به زاویه دید دوربین مداربسته گفته می شود و میتوان گفت به زاویه ای که دوربین مداربسته می تواند ببیند گفته می شود .

تفاوت بین دوربین آنالوگ، اچ دی و تحت شبکه در چیست ؟

خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن-امن باش

برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین http://amnbash.ir کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. پس از آن دو تصویر به دست اماده از این دو حسگر با هم ترکیب میشوند و تصویر نهایی را تولید میکنند که نور مناسبی هم در نقاط هم نور و هم در نقاط پر نور دارد. وجود منبع نور باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت های کم نور تر به صورت کاملا تاریک به نمایش در خواهند امد.

  • برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود.
  • واحد آن میلی متر است که با mm در کاتالوگ(دیتاشیت) محصولات مشخص است.
  • قیمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به نیازهای شما و تجهیزات بستگی دارد.
  • از نکات قابل توجه قابلیت پشتیبانی نرم افزار CMS از تعداد محدود دوربینهای مدار بسته است که با مراجعه به کاتالوگ نرم افزار اطلاعات مربوط به آن موجود خواهد بود.
  • تا بحال سنسورهای تصویر CMOS با استفاده از تکنولوژی 0.35 تا 0.5 میکرونی ساخته شده اند و چشم انداز آینده آن استفاده از تکنولوژی 0.25 میکرون می باشد.
بخوانید  Call of Duty Mobile Season 1 برنامه‌ها در Google Play | 1gamer
از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد . خدمات دوربین مدار بستهیکی از فعالیت‌های اصلی گروه مهندسی یکتا سرویس در بخشخدمات دوربین مدار بستهبه شمار می‌آید.

سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. دوست داریم بدانید که ما در دیاکالا خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم. در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دیاکالا کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید. با افزایش و تغییر نیازهای مصرف کنندگان، شرکت های ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته با تولید محصولات بهتر توانسته اند عملکرد و قابلیت اطمینان را برای مشتریان افزایش دهند. ما می‌توانیم یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته سفارشی طراحی کنیم که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد. تخصص کارشناسان پینگونت در نصب، راه اندازی، عیب یابی و پشتیبانی از سیستم دوربین مدار بسته است.

با توجه به اهمیت لنز در دوربین مداربسته شرکت دیدافزا در این مقاله به منظور آشنایی کاربران سیستم های حفاظتی به شرح انواع لنز پرداخته است. خرید دوربین مداربسته در دوربین مال از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است. فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال سالهاست انواع دوربین مداربسته و لوزام نصب آن را به صورت تکی و عمده وارد بازار می کند. فروش دوربین مدار بسته با ضمانت نامه کتبی و گارانتی دوربین مدار بسته، ارائه فاکتور معتبر و خدمات پس از فروش مانند تعمیر دوربین مداربسته از جمله خدماتی است که دوربین مال سالهاست به ارائه آن می پردازد. دستگاه ضبط کننده تصاویر و اطلاعات دوربین های تحت شبکه با عنوان NVR شناخته می شود.

بخوانید  کالاف دیوتی وارزون تاریخچه شرکت و بازی | 1gamer

همچنین، وسعت پروژه نصب دوربین مدار بسته نیز عامل مهم دیگری برای قیمت نهایی است. برای مثال، نصب دوربین مدار بسته در یک مرکز تجاری بزرگ بدون شک هزینه بیشتری از یک ساختمان چهار طبقه مسکونی خواهد داشت. شرکت پینگونت در ارائه خدمات امنیتی دوربین مدار بسته در تهران بزرگ فعالیت می‌کند.

دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد.

دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند.

بخوانید  آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer