تغییرات نقشه فورتنایت در فصل 5 فصل 1: قطارها، باس ها و موارد دیگر



به لطف نقشه جدید فورتنایت، دنیای جدیدی برای کشف در فصل 1 فورتنایت وجود دارد. در جزیره بتل رویال فورتنایت، مکان‌های زیادی برای کاوش، راه‌های جدید برای حرکت در سراسر جهان و تهدیدات جدید دشمن پیدا خواهید کرد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نقشه فصل 5 فورتنایت بدانید.

تغییرات نقشه فصل 1 فورتنایت فصل 5

کارت جدید همچنان روند ارائه را ادامه می دهد بیوم های متعدداز جمله چمنزارها، صحرا، جنگل و تاندرای یخ زده. البته می‌توان مکان‌های نام‌گذاری‌شده جدیدی را در هر یک از آنها یافت، در کنار بسیاری از نشانه‌های کوچک‌تر که روی نقشه ذکر نشده و منتظر کشف هستند.

در حال پخش: تریلر عرضه بازی Fortnite Battle Royale Chapter 5

برخی از مکان های دیدنی (POI) در بازی عبارتند از ریویرا شیکیک مارینا در غرب، جویای شورشیانعمارتی در جنگل شمالی، تپه مه آلود در بالای یک روستای کوهستانی، و هتل Grand Glacierکه من از انجام آن به گونه ای لذت می برم که گویی The Overlook از The Shining باشد.

به طور خاص، همچنین وجود دارد راه آهن بی پرواکه شایعه اخیر مبنی بر اینکه این فصل شامل a سیستم قطار کاربردی، با ریل قطار که در سراسر جزیره کشیده شده است و شما را با روش های جدیدی برای حرکت در این دنیای خصمانه آشنا می کند. برای سفرهای خصوصی بیشتر، شاسی‌بلند جدید Trailsmasher را نیز خواهید دید که در مکان‌های اطراف نقشه پارک شده است و آن را به گزینه‌ای عالی برای خارج از جاده تبدیل می‌کند.

NPCها پس از مدت کوتاهی در Fortnite OG به جزیره بازگشتند و پنج نفر از آنها – Oscar، Nisha، Montague، Valeria و Peter Griffin از Family Guy (بله، واقعا) در نقش رئیسان که مدال های جامعه را رها می کنند که به صاحبان خود یک سپر بازآفرینی می دهد تا در معرض خطر علامت گذاری روی نقشه برای سایر بازیکنان باشد تا شکار کنند.

آلبوم عکس

تحولات جدید در جزیره نیز وجود دارد خلیج های جریانیک میوه مصرفی جدید که سپرهای شما را دوباره پر می کند و هم تیمی های شما در نزدیکی آنها همچنین یک لحظه پرش با گرانش کم را ارائه می دهند، که آسیب سقوط را در حین فعال بودن خنثی می کند، مانند ماهی هاپ فلاپر.

بخوانید  آیا زمان معرفی Gears of War 6 مشخص شده است؟

مطمئناً اسرار بیشتری برای کشف وجود دارد، از جمله مکان‌های همه خزانه‌های این فصل که تعدادی از بهترین غارت‌های بازی را در خود جای داده‌اند. قبل از رفتن به آنجا، حتماً همه چیزهای جدید فصل 5 فصل 1 Fortnite را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر