آیا زمان معرفی Gears of War 6 مشخص شده است؟


این احتمال وجود دارد که پس از چندین سال انتظار، بالاخره در سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی از Gears of War 6 باشیم.

در سال ۲۰۱۹، پنجمین نسخه از سری بازی‌های Gears of War بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و علاقه‌مندان منتظر معرفی نسخه جدیدی از این سری هستند. در این مدت البته یک بازی موبایلی به نام Gears Pop و یک اسپین آف تاکتیکی به نام Gears Tactics نیز منتشر شد، اما طرفداران مشتاقانه منتظر ادامه داستان با نسخه ششم اصلی این سری هستند.

در حالی که پس از انتشار Gears of War 4، استودیو Coalition بدون وقفه به توسعه نسخه پنجم این سری ادامه داد، اما پس از انتشار Gears 5، این سازنده علاوه بر Gears، روی پروژه های دیگری مانند Halo Infinite و The Matrix Awakens نیز کار کرد. از جنگ 6. برآورد. اکنون به نظر می رسد که سرانجام انتظار طرفداران در سال 2024 به پایان می رسد و سرانجام بازی مورد انتظار رونمایی خواهد شد.

اخیراً اکانت رسمی سری بازی‌های Gears of War در شبکه اجتماعی Coalition نیز در واکنش به این پیام توییتی منتشر کرده و نوشته است: «در سال ۲۰۲۴ می‌بینیم».

پست Benjamin Hoye که طراح سطح استودیو است، بسیاری از طرفداران را به این حدس و گمان سوق داد که او به معرفی Gears of War 6 در سال 2024 اشاره دارد، اگرچه این فقط حدس و گمان است و نباید آن را تایید رسمی تلقی کرد. .

پیش از این، کلیف بلزینسکی، سازنده سری بازی Gears of War که پیش از این روی سه نسخه اول کار کرده بود، اعلام کرده بود که این بازی در حال ساخت است. علاوه بر این، اخیرا شایعه ای ادعا می کند که بازی Gears of War 6 در سال 2026 برای پلتفرم های PC و Xbox Series X. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بخوانید  لاجیتک اولین صفحه کلید بازی بی سیم خود را با 60 درصد معرفی کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر