سلاح های فصل 1 فورتنایت فصل 5: Nemesis AR، Grapple Blade و بیشتر


در دنیای جدید Fortnite Chapter 5 Season 1، تعداد باورنکردنی اسلحه های جدید برای آشنایی با آنها وجود دارد، بدون این که به تعدادی از موارد جدید پرتاب شونده و موارد دیگر اشاره کنیم. حتی یک عنصر پیمایش جدید نیز وجود دارد، که از زمانی که Fortnite چیزهای جالبی مانند Spider-Man’s Web Swingers و Shockwave Hammer را معرفی کرد، تبدیل به یک مورد انتظار بازیکن برای هر فصل عرضه شده است. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سلاح های جدید این فصل در فصل 1 فورتنایت، فصل 5 بدانید.

سلاح های فصل 1 فورتنایت فصل 5

Epic دوست دارد تا زمانی که نوبت به فصل‌های جدید می‌رسد، تا حد زیادی صفحه‌ها را پاک کند، و این مطمئناً در مورد استخر غارت‌کننده فصل 5 نیز صدق می‌کند. در مجموع، 11 اسلحه جدید برای شروع فصل و فصل جدید فاش شد. اگر فصل‌های گذشته نشانه‌ای باشد، باید انتظار داشته باشیم که در طول فصل بیشتر از راه برسد.

اول از همه، در اینجا لیست سلاح های جدید آمده است:

  • تفنگ ساچمه ای چکشی
  • Nemesis AR
  • مهاجم AR
  • SMG Thunder Blast
  • هایپر SMG
  • تفنگ تک تیرانداز ریپر
  • تپانچه رنجر
یک زرادخانه کاملاً جدید از راه رسیده است.
یک زرادخانه کاملاً جدید از راه رسیده است.

سایر سلاح ها و آیتم های جدید

اما اسلحه ها هرگز داستان کامل فصل جدید Fortnite نیستند. شاید هیجان انگیزترین از همه این است تیغه گریپلیک آیتم پیمایش جدید که به عنوان یک سلاح تهاجمی نیز عمل می کند.

Grapple Blade مانند ODM Gears از کراس اوور Attack on Titan بازی عمل می کند. با آن می توانید یک سطح سخت را بگیرید و سپس به سرعت تاب بخورید، که نه تنها برای حرکت سریع مانند Grapple Gauntlet، بلکه برای انجام غوغا از فاصله نزدیک خوب است. آسیبی مانند تیغه جنبشی. Grapple Blade را به صورت قطره‌ای در سراسر جزیره خواهید یافت، و ممکن است یک نسخه افسانه‌ای نیز وجود داشته باشد. امروز خودمان به دنبال آن خواهیم بود.

بخوانید  Like A Dragon Gaiden Everything To Know

یکی دیگر از ویژگی های جدید است سپر بالستیک، که در Fortnite بسیار شبیه بازی هایی مانند Rainbow Six Siege یا Call of Duty کار می کند. با مجهز بودن به سپر، شما از محافظ جلوی محکمی برخوردار خواهید بود که نمی توان آن را از بین برد، اما اگر او به اندازه کافی متوالی آسیب ببیند، لحظه ای او را رها خواهید کرد. با استفاده از آن، شما فقط می توانید از یک تپانچه برای شلیک از روی سپر استفاده کنید، بنابراین بین حفاظت و قدرت شلیک باید در نظر گرفته شود.

یک شیء یکبار مصرف جدید، خوشه گیر, همچنین با فصل 5 می رسد. می توانید با پرتاب آن را به یک سطح متصل کنید، سپس شاهد انفجارهای کوچکتر آن باشید.

مدهای سلاح

همانطور که شایعه شده است، فصل جدید حالت های اسلحه را نیز اضافه می کند. این هم به عنوان یک ویژگی شخصی سازی بازیکن عمل می کند و آنها به وفور در طبیعت یافت می شوند. در واقع، تقریباً هر سلاحی در بازی اکنون تعدادی مد را مجهز می‌کند، اما برای ساختن دقیقاً اسلحه مورد نظر خود، باید بانک‌های مد، مانند بانک‌های ارتقا، را از طریق جزیره ردیابی کنید.

با مدهای سلاح، آمار سلاح شما با ساخت شما تغییر می کند.
با مدهای سلاح، آمار سلاح شما با ساخت شما تغییر می کند.

برخی از حالت‌ها می‌توانند ظرفیت مجله را افزایش دهند، پس‌زدگی را کاهش دهند یا پیشرفت‌های دیگری ایجاد کنند. توجه داشته باشید که همه مدها با همه سلاح‌ها کار نمی‌کنند و سلاح‌های فروخته شده توسط NPCها در سراسر جزیره و آنهایی که در ماشین‌های فروش خودکار یافت می‌شوند قابل تغییر نیستند.

بسته به نادر بودن اسلحه شما، در اینجا چیزی است که باید برای اسلات های مد موجود انتظار داشت:

  • سلاح گرم غیر معمول (سبز) – یک مد
  • سلاح های کمیاب (آبی) – دو حالت
  • اسلحه حماسی (بنفش) – سه حالت
  • سلاح های افسانه ای (نارنجی) – چهار حالت
بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی رایگان Pokémon Scarlet & Violet فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

پرایمر کامل ما را در به‌روزرسانی جدید بررسی کنید همه چیز جدید در فصل 1 فورتنایت، فصل 5.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر