همه چیز جدید در فصل 1 فورتنایت، فصل 5


فصل 1 فورتنایت اینجاست، و وای، اینجا چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد. به دنبال یکی از محبوب ترین رویدادهای بازی در تمام دوران، فصل جدید تغییرات مورد انتظار اما هیجان انگیزی مانند نقشه فصل 5، سلاح ها و استخر غارت فصل 5 و همچنین شخصیت های جدید نبرد پاس را به همراه داشت. ترفندها یا تغییرات کوچک زیادی در بازی وجود دارد که نمی‌خواهید از دست بدهید. با ما همراه باشید تا همه چیزهای جدید در فورتنایت را برای فصل 1 فصل 5 بررسی کنیم.

نقشه فصل 1 فصل 5 فورتنایت

فصل جدیدی بدون دنیای کاملا جدید برای کشف چیست؟ در فصل 1 فورتنایت، فصل 5، شما خود را در خشکی خواهید دید که تا به حال در بازی ندیده اید. پر از تغییرات عمده مانند قطار در حال حرکتی که در سراسر جزیره امتداد دارد، وسایل نقلیه جدیدی مانند شاسی بلند Trailsmasher و هزاران جاذبه جدید، مانند به عنوان Ritzy Riviera، Rebel’s Roost، و Hazy Hillside، می‌خواهید در اینجا با نقشه جدید Fortnite Chapter 5 آشنا شوید.

سلاح های فصل 1 فورتنایت فصل 5

فصل جدید همچنین به معنای سلاح های کاملاً جدید در Fortnite است. این بار، شامل تعدادی تفنگ تهاجمی جدید، SMG، تفنگ ساچمه ای و موارد دیگر می شود. همچنین یک آیتم تحرک جدید، مدهای سلاح و حتی یک سپر بالستیک نیز وجود دارد. تمام سلاح‌ها و غارت‌های فصل 1 فورتنایت را در اینجا ببینید.

در اینجا مشاهده کنید: سپر بالستیک

در اینجا مشاهده می شود: تیغه قلاب گیر

در اینجا مشاهده می کنید: مدهای سلاح

بازی Fortnite Chapter 5 Season 1 Battle Pass

نبرد پاس فصل 1، همراه با ترکیب سنتی هشت شخصیت، از جمله دو کراس اوور جدید، اینجا است. طبق شایعات، یکی از آنها برای طرفداران قدیمی Fortnite قابل توجه خواهد بود. سال ها. بله، پیتر گریفین از Family Guy بالاخره به Fortnite می آید. ما به طور فعال در حال آماده‌سازی یک گالری کامل نبرد پاس فورتنایت هستیم تا بتوانید بیش از 100 جایزه را در یک مکان مناسب ببینید، بنابراین پس از بازگشت سرورها به اینجا برگردید و فهرست و گالری نبرد پاس فصل 5 را پیدا کنید.

در اینجا مشاهده کنید: Solid Snake از Metal Gear Solid

فصل 5 لوازم آرایشی خودرو Fortnite فصل 1

در فصل 5، نوع جدیدی از لوازم آرایشی در بازی ظاهر می‌شود. از امروز، می‌توانید ماشین اسپورت فورتنایت را با تنظیم از پیش تنظیمات در قفسه خود به همان روشی که پوسته، لوازم جانبی پشتی یا گلایدر را انتخاب می‌کنید، سفارشی کنید. در حال حاضر، فقط ماشین اسپورت قابل تنظیم است، اما پاس نبرد شامل اولین بدنه جایگزین شما، Scorpion می‌شود، مگر اینکه حساب‌های Rocket League و Fortnite خود را به هم مرتبط کرده باشید.

اگر چنین است، شما همچنین فورا قفل Octane، Cyclone، Jager 619 یا Lamborghini Huracan STO را برای Fortnite و یک بازی جدید در Fortnite جدا از Battle Royale یا Creative باز می‌کنید – به این شرط که این ماشین‌ها را داشته باشید. در حال حاضر در لیگ موشک.

لگو فورتنایت

بسته به علایق شما، بزرگترین رونمایی از فصل 5 فصل 1 ممکن است در واقع حالت بقای کاملاً جدید، لگو فورتنایت باشد. Lego Fortnite که مشابه تجربیات گذشته مانند Lego Worlds و البته Minecraft ساخته شده است، یک حالت رایگان جدید است که به زودی راه اندازی می شود و کاملاً جدا از Battle Royale و Fortnite Creative است.

Epic و Lego با هم این حالت را اعلام کردند و نشان دادند که این اولین قدم عمومی در سفر چند ساله آنها برای ایجاد یک متاورس ایمن و دلپذیر برای بازیکنان جوان، یا برای هر کسی که لگو را دوست دارد (همین است). درست؟)

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این حالت جدید این است که شامل نسخه‌های مینی فیگ لگو با بیش از 1200 کاراکتر فورتنایت است که از قبل در بازی وجود دارد، و هر پوسته‌ای که قبلاً دارید و اکنون نسخه لگو دارد، از امروز به‌طور خودکار در قفسه شما قرار می‌گیرد.

حالت های آینده لگو نیز در بازی وجود خواهند داشت و لگو فورتنایت به عنوان یک بازی بقا در تاریخ 7 دسامبر عرضه می شود و به Battle Pass XP جایزه می دهد. بیشتر بدانید لگو فورتنایت اینجا.

مسابقه موشکی

Lego Fortnite تنها بازی جدیدی نیست که به مجموعه تجربیات رو به رشدی می‌آید. Rocket Racing، که ترکیبی از عناصر مسابقات کارت کارت، Fortnite و Rocket League است، به زودی با وسایل نقلیه قابل شخصی سازی بسیار شبیه Fortnite Battle Royale معرفی می شود. مانند لگو فورتنایت، بازی کردن این بازی به بازی Seasonal Battle Pass XP می دهد.

Rocket Racing در 8 دسامبر راه اندازی می شود.

پارتی فورتنایت

آخرین بازی از سه بازی بزرگ جدید که در این فصل برای Fortnite عرضه می شود، Fortnite Festival است که توسط استودیوی افسانه ای Rock Band Harmonix ساخته شده است. این استودیو چند سال پیش توسط Epic خریداری شد و به نظر می رسد که جشنواره Fortnite از آن زمان ثمره کار این تیم بوده است. فستیوال فورتنایت که یک بازی خلق موسیقی تعاونی اجتماعی است، اساساً ژانر موسیقی را با شخصیت های مورد علاقه Fortnite، آهنگ های دارای مجوز و موارد دیگر احیا می کند. مانند Lego Fortnite و Rocket Racing، به Battle Pass XP نیز پاداش می دهد.

جشنواره Fortnite در 9 دسامبر با یک کراس اوور ویژه با The Weeknd آغاز می شود.

Fortnite Chapter 5 Season 1 Boss

رئیس ها به جزیره بازگشته اند و تعداد زیادی. در هنگام پرتاب، پنج رئیس متخاصم (هر کدام یک شخصیت Battle Pass) در جزیره پرسه می زنند: اسکار، نیشا، مونتاگ، والریا و پیتر گریفین. شکست دادن هر یک از آنها یک مدالیون جامعه را به ارمغان می‌آورد، که می‌توانید با تجهیز آن به خودتان یک سپر بازآفرینی کنید.

تغییرات در کیفیت زندگی

در کنار همه این موارد، بازی یک ارتقای فنی دیگر نیز دریافت می کند. انیمیشن های بهبود یافته در قالب ویژگی هایی به نام تطبیق حرکت و روکش رویه ای، در بازی از امروز شروع می شود. اینها با ایجاد انتقال بهتر بین راه رفتن و دویدن، چرخش جهت ها و استفاده از سلاح، انیمیشن ها را بهبود می بخشند. انیمیشن‌های مبتنی بر فیزیک را می‌توانید از امروز نیز پیدا کنید، به عنوان مثال وقتی به داخل مسابقه می‌پرید.

یک جای دیگر، Medkits و Shield Potions را اکنون می توانید در حالی که در حال حرکت هستید مصرف کنید، هرچند آهسته با این حال، توجه داشته باشید که آنها را نمی توان لغو کرد، بنابراین هنگامی که با استفاده از یکی از این موارد شروع به بهبودی می کنید، تا زمانی که تمام شوند در این انیمیشن ها گیر می کنید.

یک ترفند کوچک دیگر که باید راه طولانی را طی کند این است احیا و راه اندازی مجدد بازیکنان چگونه کار می کند. قبلاً، اگر از احیا یا راه‌اندازی مجدد یک متحد کنار می‌رفتید، تایمر فوراً و به طور کامل بازنشانی می‌شد. اکنون تایمر کم کم برمی گردد.

به عنوان مثال، در حالی که راه اندازی مجدد انفرادی یک متحد برای 12 ثانیه می تواند به 0 ثانیه بازنشانی شود، اگر از ون فاصله بگیرید، اکنون به آرامی به 11 ثانیه، سپس 10 و غیره برمی گردد، که استراتژی بیشتری را باز می کند. و دیگر به بازیکنانی که کمی حرکت می کردند با پنالتی های سخت ضربه نمی زند.

ماموریت های مسابقه جایگزین ماموریت های روزانه می شوند

ماموریت‌های روزانه دوباره به عنوان ماموریت‌های مسابقه در نظر گرفته می‌شوند. در شروع هر مسابقه، شما می توانید از بین سه ماموریت مسابقه انتخاب کنید که در پایان همان مسابقه منقضی می شوند. اگر همه آنها را کامل نکنید، مجموعه جدیدی از ماموریت های مسابقه را در دور بعدی دریافت خواهید کرد. مانند قبل، تکمیل سه ماموریت مسابقه اول خود در هر روز به شما امتیاز نبرد پاس XP می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  استفاده از فناوری های دو طرفه در Star Wars Jedi: Survivor