تصویر جدید میگ میگ کایوت بدشانس را در دادگاه نشان می دهد


تصویری جدید از فیلم Coyote vs. Acme با جان سینا با نشان دادن کایوت بدشانس در دادگاه آزاد شد.

فیلم Coyote vs. Acme در هفته های اخیر روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است و اکنون که به طور کامل لغو شده است، دوباره به آینده امیدوار است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم جدید میگ میگ منتشر شده است. اریک باوزا، صداپیشه برنده جایزه امی که صداپیشگی چندین شخصیت لونی تونز را بر عهده دارد، اخیرا قطعه جدیدی از Coyote Vs را منتشر کرده است. Acme این تصویر از کایوت را در دادگاه منتشر کرد و شما می توانید تصویر زیر را مشاهده کنید:

Coyote در دادگاه در Coyote v.  Acme

آبان ماه امسال بود برادران وارنر اعلام کرد که Coyote vs. اگرچه Acme تکمیل شد، اما هرگز منتشر نشد و لغو شد. گفته می شود برادران وارنر نمی خواستند 30 میلیون دلار مالیات برای این فیلم بپردازند و به همین دلیل این فیلم لغو شد. بعدها فیلمسازان مختلف شروع به اعتراض کردند تا اینکه بالاخره وارنر به فیلمسازان اجازه داد فیلم خود را به شبکه یا شرکت دیگری ارسال کنند و این انیمیشن لایو اکشن توسط یک شرکت دیگر نمایش و توزیع می شود.

فیلم Coyote vs. Acme یک انیمیشن لایو اکشن با بودجه تقریبی 70 میلیون دلار ساخته شد و جان سینا، ویل فورته و لانا کاندر در آن ایفای نقش کردند. دیو گرین کایوت علیه آکم را بر اساس فیلمنامه ای از جیمز گان، جرمی اسلیتر، جان سیلبرمن، جاش سیلبرمن و سامی برچ کارگردانی کرد. از نتفلیکس، آمازون و پارامونت پیکچرز به عنوان گزینه‌های اصلی برای استریم Coyote vs. طبق گزارش ها، Acme در حال اجراست، اما هیچ شبکه یا شرکتی هنوز حقوق این فیلم را به دست نیاورده است.

بخوانید  بانی نو پورتالی برای گیمرهای ایرانی انواع رایانه های بازی و لپ تاپ است

با وجود اینکه هنوز زمان دقیق فیلم Coyote vs. Acme منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر