بانی نو پورتالی برای گیمرهای ایرانی انواع رایانه های بازی و لپ تاپ است

*

اکنون Bonnie Nu سیستم های بازی مونتاژ شده را ارائه می دهد

به لطف وجود 32 گیگابایت رم، کارت گرافیک 4 گیگابایتی GTX 1650، وضوح تصویر 1920 در 1080 و پردازنده 4 هسته ای Core i5، قادر خواهید بود بازی هایی مانند Call of Duty و GTA V را بدون تاخیر انجام دهید. . کارایی این نوت بوک از نظر قیمت می توان این لپ تاپ را در رده متوسط ​​قرار داد و از آنجایی که این محصول نام ایسوس را یدک می کشد تمامی شبهات خرید را برطرف می کند.

کامپیوتر بازی بانینو کلاچ

این سیستم‌ها اغلب دارای کارت گرافیک قوی‌تر و رم اختصاصی، واحد پردازش گرافیکی (GPU) و سیستم خنک‌کننده قدرتمند هستند تا این حجم بالای پردازش را بدون تأخیر، گرمای بیش از حد یا آسیب‌دیدگی انجام دهند.

اگر کمی با دنیای مبتدیان فاصله دارید، احتمالاً خرید یک لپ‌تاپ راگ با گارانتی کاملاً جدید می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. لپ تاپ حرفه ای که می توان آن را یکی از بهترین کامپیوترهای گیمینگ این سری دانست که ماندگاری بسیار بالایی دارد و قدرت پردازنده و پردازش گرافیکی آن بسیار بالا و قابل توجه است.

لپ تاپ TUF را می توان گزینه ای مقرون به صرفه و مناسب برای کسانی دانست که قصد ورود به دنیای بازی های رایانه ای را دارند. یک لپ تاپ مناسب برای گیمرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای از نظر سخت افزاری، در این سری که می توان آن را بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ گیمینگ دانست، می تواند بازی های سنگین را با نرخ فریم مناسب اجرا کند. مهمترین مزیت لپ تاپ های tuf صفحه نمایش 144 هرتزی آنهاست که می توانید این محصول را با گارانتی کاملا نو خریداری کنید.

همانطور که می دانید لپ تاپ توف و لپ تاپ سری Rog هر دو از برند ایسوس بهترین گزینه برای کارهای بازی و طراحی سنگین محسوب می شوند.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات اعلام شد

لپ تاپ های سری Tuf

چهار ویژگی مهم برای لپ تاپ ها و رایانه های شخصی بازی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • سیستم عامل
  • اندازه صفحه نمایش
  • پردازنده
  • کارت گرافیک

لپ تاپ های سری Tuf

لپ تاپ های سری Rog

به زبان ساده، لپ تاپی که برای بازی طراحی شده است، قدرت بیشتری دارد تا بتوان بازی را با سرعت و کیفیت بالاتری انجام داد.

انواع کامپیوترهای گیمینگ و لپ تاپ های مخصوص با کارت گرافیک

البته اگر می خواهید بازی های 4K را روان انجام دهید و از فناوری هایی مانند واقعیت مجازی بهره ببرید، به سیستم کامپیوتری مخصوص بازی ها نیاز دارید که در اینجا به آن اشاره می کنیم:

لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 Core i5

برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ مناسب باید حداقل 35 میلیون تومان هزینه کنید.

16 گیگابایت رم، کارت گرافیک GTX1650، 4 گیگابایت حافظه گرافیکی و همچنین رزولوشن 1920×1080 و پردازنده 4 هسته ای Core i5 این لپ تاپ را به گزینه ای مناسب و نسبتا ارزان برای اجرای بازی های متوسط ​​و بزرگ تبدیل کرده است. با این لپ تاپ می توانید همزمان بازی، ضبط و بازی کنید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش می رود.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH

از آنجایی که این روزها تعداد گیمرها در حال افزایش است و تقاضا برای خرید کامپیوترهای مونتاژ شده و لپ تاپ های بازی افزایش یافته است، طبیعی است که قیمت این محصولات روز به روز در حال افزایش باشد. اما در بانی نو شرایطی فراهم شده است که با استفاده از آن می توانید به بهترین کیس گیمینگ و لپ تاپ با قیمت مناسب و خارج از حباب دسترسی داشته باشید.

قیمت کیس کامل بازی (سیستم مونتاژ شده برای بازی)

لپ تاپ های Rog را می توان بهترین سری محصولات مناسب برای گیمرهای حرفه ای دانست.

بخوانید  Penny's Big Breakaway Is A New 3D Platformer From The Sonic Mania Team

بهترین برند لپ تاپ برای بازی چیست؟

*

نتیجه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

سیستم بازی چه تفاوتی با سیستم های دیگر دارد؟ بهترین کامپیوترهای گیمینگ کدامند و در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد؟

باکس بازی را از حدود 15 میلیون تومان می توانید تهیه کنید.

قیمت لپ تاپ های گیمینگ چقدر است؟

گیمرهای قدیمی و حرفه ای همیشه ترجیح می دهند از کامپیوترهای رومیزی برای لذت بردن از دنیای بازی استفاده کنند.کامپیوتر Banino Clutch Assembled یکی از بهترین و قدرتمندترین گزینه ها برای بازی با رم 16 گیگابایتی، کارت گرافیک ایسوس 8 گیگابایت TUF RTX3070Ti و پردازنده Core i7 است.

جعبه های بازی را با قیمت واقعی خارج از حباب معروف بخرید

بازی با یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ معمولی امکان پذیر است، اما اگر می خواهید از بازی های مدرن تری مانند بازی های با مدت زمان 4K لذت ببرید، به سیستم های قدرتمندی به نام رایانه های بازی یا لپ تاپ های بازی نیاز دارید که علاوه بر پردازنده مرکزی دارای یک GPU و کارت گرافیک قدرتمند و سیستم خنک کننده پیشرفته تر. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های این سیستم ها و تعدادی از معروف ترین سری های بازی آشنا کنیم.

تاثیر سیستم بازی بر کارایی و سرعت در بازی

لپ تاپ و کامپیوتر بازی سیستمی است که مخصوص اجرای بازی های کامپیوتری طراحی شده است و از یک کارت گرافیک قدرتمند برای ارائه بهترین تصویر و تجربه بازی برای گیمرها استفاده می کند. بنابراین، اگر قصد بازی دارید، بهتر است به دنبال سیستم هایی باشید که دقیقاً برای این منظور طراحی شده اند. در اینجا و در این مطلب سعی کرده ایم تعدادی از مدل ها و سری های معروف خرید سیستم های بازی را به شما معرفی کنیم که امیدواریم از ماجراجویی در دنیای بازی لذت ببرید!

بخوانید  فیلم The Princess Diaries 3 در دست ساخت است

سوالات رایج

بهترین سری لپ تاپ های گیمینگ کدامند؟

بازی‌های رایانه‌ای مدرن برای اجرای روان و با سرعت بالا به قدرت پردازش بیشتری نیاز دارند و یکی از بزرگترین تفاوت‌های لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی با سیستم‌های تخصصی بازی، توانایی آنها در پردازش گرافیک است.

لپ تاپ های سری Rog

قیمت کیس های گیمینگ و لپ تاپ ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از حدود 35 میلیون تومان به بالا می توانید لپ تاپ تهیه کنید. کیس های بازی نیز از 15 میلیون تومان شروع می شود و هر چه امکانات و ظرفیت پردازش بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش می یابد.

انواع لپ تاپ های گیمینگ با گارانتی نو

ایسوس، دل و لنوو از بهترین گزینه های ممکن هستند.

رنج قیمت کیس بازی چقدر است؟

گزارش پایان اطلاعیه

تفاوت بین یک سیستم معمولی و یک کامپیوتر بازی مانند تفاوت بین فراری و شورلت است. هر دوی این خودروها شما را به جایی می‌رسانند که باید بروید، اما یکی از آنها قطعاً شما را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر به آنجا می‌رساند. کامپیوترهای معمولی برای مصارف معمولی مانند مرور اینترنت، کار در دفتر، تماشای فیلم و غیره طراحی شده اند. حتی می توانید بازی های سبک را روی آن انجام دهید.

اما اگر می خواهید بازی های متوسط ​​به بالا را تجربه کنید، باید از انواع رایانه های شخصی گیمینگ استفاده کنید تا تاخیر کمتری را مشاهده کنید. از طرفی از آنجایی که این سیستم ها مخصوص بازی مونتاژ شده اند، از ظرفیت پردازشی بالاتری برخوردار بوده و به قطعات آسیبی وارد نمی شود. از طرفی صرفه جویی در مصرف انرژی در این سیستم ها اولویت نخواهد داشت و وجود فن قدرتمند ضروری است.

ویژگی های رایانه های بازی و لپ تاپ