طبق گزارش، ویترین PS5 به زودی عرضه می شود



به گفته خبرنگار جف گراب از سایت خواهر گیم اسپات، Giant Bomb، یک رویداد PlayStation Showcase در هفته 25 می برگزار خواهد شد.

البته، برنامه ها همیشه می توانند تغییر کنند، اما گراب گفت که در حال حاضر دقیق است. شخص دیگری، Zuby Tech در توییتر گفت، گفت که این رویداد قرار است در 25 می یا 1 ژوئن برگزار شود. سونی به طور رسمی هیچ اطلاعیه ای نداده است. GameSpot با این شرکت تماس گرفته است تا جزئیات بیشتری را دریافت کند.

ماه هاست که شایعه شده گراب در فوریه اعلام کرد که یک رویداد بزرگ پلی استیشن قبل از ژوئن برگزار خواهد شد. در آن زمان، این گزارش بیان می‌کرد که این رویداد قبل از E3 2023 اتفاق می‌افتد. آن نمایش اکنون لغو شده است، اما رویدادهای بازی تابستانی بدون توجه به آن اتفاق می‌افتد.

اگر PlayStation Showcase واقعی باشد، پیش از یکسری رویدادهای بزرگ در ماه ژوئن مانند Summer Game Fest، Xbox Games Showcase، و Starfield Direct، Ubisoft Forward و Gamescom Opening Night Live مایکروسافت برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، برنامه Non-E3 GameSpot را بررسی کنید.

بازی بزرگ بعدی پلی استیشن Marvel’s Spider-Man 2 است که قرار است در سپتامبر منتشر شود.

نام تجاری پلی استیشن در حال حاضر در حال رونق است. فروش PS5 تا 31 مارس به بیش از 38 میلیون افزایش یافت. 6.3 میلیون واحد فروخته شده در دوره ژانویه تا مارس نشان دهنده بیشترین کنسولی است که یک شرکت تا به حال در سه ماهه ژانویه تا مارس عرضه کرده است، و این تعداد کنسول های قدیمی پلی استیشن و همچنین ایکس باکس و نینتندو را شکست می دهد.

بخوانید  امکان کشف بازی های آنلاین بدون نیاز به سرویس پلی استیشن پلاس در هفته آینده

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر