تاریخ اکران فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات اعلام شد

اسکات اخیراً فیلم ناپلئون را کارگردانی کرده است که در آن واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز در آن حضور دارند. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامعلومی در سال 2023 در سینماها و اپل تی وی پلاس اکران شود.

گلادیاتور همچنین نامزد 11 جایزه اسکار شد و برنده 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. گلادیاتور ۲ داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس را دنبال می‌کند. در پایان فیلم گلادیاتور، لوسیوس چنان تحت تأثیر ماکسیموس راسل کرو قرار گرفت که او و مادرش را نجات داد.

ماسکل اخیرا برای بازی در فیلم Aftersun نامزد جایزه اسکار شده است. ریدلی اسکات برای کارگردانی گلادیاتور 2 بازخواهد گشت و وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا است که پیش از این در فیلم های All The Money In The World و Napoleon با اسکات کار کرده بود. گلادیاتور در سال 2000 اکران شد و بیش از 460 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار گلادیاتور 2 اعلام شد. دنباله گلادیاتور قرار است در سال 2024 اکران شود و پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که گلادیاتور 2 در تاریخ 22 نوامبر 2024 وارد سینماها خواهد شد. مدتی پیش فاش شد. پاول ماسکلبازیگر Normal People و Aftersun در حال مذاکره نهایی با پارامونت برای بازی در نقش Lucious در Gladiator 2 است.

پارامونت پیکچرز به طور رسمی تاریخ اکران فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات را اعلام کرد و اعلام کرد که این فیلم در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

بخوانید  بازار سیاه فروش کارت گرافیک RTX 4090 در چین به اوج خود رسیده است