تصاویر جدید Thunderbolts ظاهر جدید شخصیت ها را به نمایش می گذارد

عکس های جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید Thunderbolts فاش شده است که شخصیت هایی از این فیلم را به نمایش می گذارند.

فیلمبرداری و تولید Thunderbolts ماه گذشته در استودیو Trilith Atlanta آغاز شد و اکنون حداکثر در حال انجام است. اخبار سینما و تلویزیونعکس های جدیدی از صحنه های این فیلم منتشر شده است. به تازگی چند عکس جدید از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید Thunderbolts فاش شده است که در آنها می توانید لباس جدید Ghost با بازی Hannah John Common را مشاهده کنید. در عکس های دیگر یلنا بلووا با بازی فلورانس پوگ، والنتینا با بازی جولیا لوئیس دریفوس و شخصیت جرالدین وسوناوین را مشاهده می کنید:

جیک شرایر او با تجربه کارگردانی Robot & Frank، Paper Towns، قسمتی از Star Wars: Skeleton Crew و شش قسمت از Beef، Thunderbolts را کارگردانی خواهد کرد. لی سونگ جین، خالق سریال بیف با اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه برای Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ و جوآنا کالو، نویسنده The Bear، فیلمنامه Thunderbolts را نوشته اند.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز که به عنوان سرباز زمستان نیز شناخته می شود، وایت راسل همانطور که جان واکر همچنین به عنوان مامور ایالات متحده شناخته می شود، دیوید هاربر به عنوان الکسی شوستاکوف با نام مستعار Red Guardian، هانا ژوئن مشترک مثل یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش فرمانده مأموریت، جولیا لوئیس دریفوس مثل والنتینا، هریسون فورد با بازی رئیس جمهور تاندربولت راس و جرالدین وسون، از جمله بازیگران فیلم Thunderbolts هستند که به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  اخراج بیش از صد نفر از کارکنان استودیوی توسعه کمپانی قهرمانان

Thunderbolts قرار است در 2 می 2025 (12 می 1404) منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر