یک بازی جدید Final Fantasy Tactics در راه است

طرفداران ممکن است به زودی شاهد توسعه یک بازی جدید Final Fantasy Tactics باشند که مدت ها در انتظار آن بودیم.

چند سالی است که شایعاتی در مورد بازسازی Final Fantasy Tactics وجود دارد. اگرچه هیچ تایید رسمی در مورد ساخت یا عدم تولید این ریمستر صادر نشده است. نائوکی یوشیداتهیه کننده Final Fantasy 16 علاقه شخصی خود را به بازگشت Final Fantasy Tactics اعلام کرده است. این می تواند خبر خوبی برای طرفداران این بازی نقش آفرینی استراتژیک باشد.

در مصاحبه با رسانه TheGamer، وقتی از یوشیدا در مورد امکان ساخت یک بازی جانبی تاکتیکی برای Final Fantasy 16 سوال شد، او پاسخ داد که اگرچه دنیای بازی و هسته گیم پلی بازی Final Fantasy 16 برای یک بازی تاکتیکی مناسب نیست، مجموعه فاینال فانتزی به طور کلی با این سبک مطابقت دارد. یوشیدا در ادامه گفت که ممکن است زمان ساخت یک بازی Final Fantasy Tactics جدید فرا رسیده باشد.

یوشیدا گفت: “چگونه باید با آیکون مبارزه کنیم.” در برابر آیکون طراحی به این سبک (تاکتیکی)؟ اگر از بیایید از Eikons استفاده کنیم، هر کدام در چند خانه (روی نقشه) قرار می گیرند؟ اگر افراد دیگری در دعوا هستند، در مورد زمان انتظار (برای نوبت هر شخصیت) چطور؟ اما خب، این سبک (تاکتیک) برای داستان سرایی در دنیای فاینال فانتزی بسیار مناسب است و ما هم عاشق تاکتیک هستیم. شاید وقت آن رسیده که یک بازی جدید از این سری بسازیم.”

اولین شایعات در مورد ریمستر Final Fantasy Tactics به سال 2021 باز می گردد. نام این بازی زمانی مشخص شد که در میان لیست عظیمی از بازی های اعلام نشده که از طریق سرویس GeForce Now فاش شده بودند ظاهر شد. در فوریه 2023، چنین به نظر می رسید جیسون شرایر وجود بازی تایید شد، اما در همان سال، یاسومی ماتسوخالق بازی Final Fantasy Tactics اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بازگرداندن این سری وجود ندارد.

بخوانید  تکمیل خرید بانجی توسط پلی استیشن

تحریریه مجله بازی یک گیمر