تروی بیکر صدای جیسون در GTA 6 نیست

تروی بیکر آخرین شایعات را تکذیب کرد و گفت که مسئولیت صدای جیسون در GTA 6 بر عهده او نیست.

یکی از اولین کارهایی که طرفداران هنگام انتشار اولین تریلر Grand Theft Auto 6 انجام دادند، تلاش برای شناسایی صداپیشگان شخصیت های اصلی بود. اگرچه کاملاً مشخص بود که چه کسی صدای لوسیا را صدا می کند، اما چه کسی صدای جیسون را صدا می کند یک راز باقی ماند. البته خیلی از طرفداران اینطور فکر می کنند تروی بیکر صداپیشه جیسون در بازی GTA 6 او هست.

تروی بیکر، صداپیشه جوئل در بازی The Last of Us در مصاحبه ای جدید برای شایعات صداپیشگی جیسون GTA 6 به پایان رسید در تریلر معروف این بازی که در دسامبر 2023 منتشر شد، جیسون تنها یک کلمه صحبت می کند و تشخیص صدای او تقریبا غیرممکن است. با این حال، گمانه زنی های زیادی در بین طرفداران وجود دارد که تروی بیکر صداپیشه جیسون در بازی GTA 6 است.

تروی بیکر در این مصاحبه گفت: “فقط یک کلمه بگویید: اعتماد!” مردم فقط فکر می کنند و ناخودآگاه هیچ فکری ندارند. من می خواهم به این صداپیشه به خاطر کارش اعتبار بدهم. زیرا مطمئن هستم که کار او شگفت انگیز خواهد بود.”

بیکر به صحبت در مورد حجم عظیم کاری که با بازیگر شدن در راک استار گیمز می انجامد، ادامه داد. بر کسی پوشیده نیست که بازی هایی مانند GTA حاوی اسکریپت های عظیمی هستند که ماه ها و شاید سال ها طول می کشد تا تکمیل شوند. بنابراین گرفتن نقش شخصیت اصلی بازی Grand Theft Auto اتفاق بسیار مهم و قابل توجهی است.

بخوانید  پخش اولین تریلر بلند سریال The Last of Us با حضور پدرو پاسکال در نقش جول

در این مصاحبه وقتی بیکر کلمه اعتماد را می گوید، آن را با لحن بالاتری می گوید و مقایسه مستقیم آن با تریلر GTA 6 و صحنه ای که جیسون همان کلمه را می گوید غیرممکن می کند. شاید طرفداران حرفه ای بتوانند فرکانس صدای بیکر را در مصاحبه کم کنند و آن را با صدای جیسون در تریلر مقایسه کنند تا صحت گفته های تروی بیکر را آزمایش کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر