اخراج بیش از صد نفر از کارکنان استودیوی توسعه کمپانی قهرمانان

در خبری دیگر، سگا امروز از Total War: Pharaoh، آخرین قسمت از سری استراتژی تحسین شده Creative Assembly رونمایی کرد. علاوه بر این، طی گزارش مالی، این شرکت اعلام کرد که ممکن است ناشر بعدی باشد که برخی از آثارش را قیمت گذاری می کند. 70 دلار افزایش خواهد یافت. در نهایت سگا پس از موفقیت فیلم های سونیک به ساخت اقتباس هایی از سری دیگر خود علاقه مند است.

این بیانیه ادامه داد: “ما مطمئن هستیم که پس از این تغییر ساختار اجباری، Relic در موقعیتی قوی برای ادامه ارائه تجربیات استثنایی به گیمرها در سراسر جهان خواهد بود.” این تصمیم خیلی سخت بود. Relic استودیویی است که از کارمندان خود محافظت می کند و به فرهنگی که ایجاد کرده است افتخار می کند. هدف ما در حال حاضر این است که به هر نحوی که می‌توانیم از کارمندان غیرفعال حمایت کنیم. ما می‌خواهیم از هر یک از این افراد به خاطر نقشی که در ساختن Relic به یک استودیوی ویژه ایفا کردند، صمیمانه تشکر کنیم.”

Relic در بیانیه‌ای اعلام کرد که سگا و استودیو کاملا متعهد به سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از بازی‌های خود هستند، از جمله Company of Heroes 3 که در ماه فوریه برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و برای کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود. Relic نوشت: «این [تعدیل] این در زمانی اتفاق می افتد که عوامل خارجی صنعت ما را بیش از هر زمان دیگری به چالش می کشد. ما تصمیم گرفته‌ایم که کسب‌وکارمان را بازسازی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که تمرکز روی مجموعه‌های اصلی‌مان است.»

بخوانید  Baldur's Gate 3 - تاریخ انتشار، خلق شخصیت و هر آنچه می دانیم
شرکت سگا 121 استودیو Relic، توسعه‌دهنده کمپانی قهرمانان، یک کارمند را اخراج کرد.

نبردهای شدید در بازی استراتژی سگا Company of Heroes 3

سگا تصمیم به عقب نشینی گرفته است در استودیوی Relic Entertainment، 121 نفر بیکار شدند. این استودیو مستقر در ونکوور کانادا در عناوین استراتژی همزمان، از جمله Company of Heroes، Age of Empires و Homeworld تخصص دارد.