تریلر Like a Dragon: Infinite Wealth موفقیت حیاتی بازی را نشان می دهد


سگا تریلر بازی Ryu Ga Gotoku Like a Dragon: Infinite Wealth را منتشر کرد.

تنها یک ماه از سال 2024 می گذرد اما در همین مدت کوتاه چندین بازی مهم از جمله Like a Dragon: Infinite Wealth از استودیو Ryu Ga Gotoku منتشر شده است. این بازی بلافاصله پس از انتشار به موفقیت مورد انتظار سازندگان دست یافت. این بازی نقش آفرینی نه تنها مورد تحسین گسترده منتقدان و بازیکنان قرار گرفت، بلکه با رسیدن به 34 هزار و 344 بازیکن همزمان در استیم، بزرگترین عرضه در تاریخ این سری را رقم زد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سگا تریلر بازی Like a Dragon: Infinite Wealth را با طرفداران به اشتراک گذاشته تا نظر منتقدان را در مورد این بازی نشان دهد.در این بازی ایچیبان کاسوگا در شهر هونولولو در جستجوی مادرش تسلیم می شود. . Kazuma Kiryu نیز در این ماجراجویی به قهرمان داستان می پیوندد تا تجربه ای به یاد ماندنی را برای طرفداران و همچنین دیگر متحدان جدید و قدیمی فراهم کند.

دانلود ویدیو آپارات

Game Like a Dragon: Infinite Wealth در 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای پلتفرم های Xbox One, Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC منتشر شده است. استودیو Ryu Ga Gotoku اخیرا اعلام کرده است که این بازی بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. پیش فروش نسخه فیزیکی این بازی بیشتر از هر نسخه ای در سری Yakuza بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار مجسمه Transformers: Rise of the Beasts و تصاویر پوستر