جزئیات بیشتر در مورد نقشه های چند نفره جدید Modern Warfare 3 فاش شد



فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare III قرار است در ۷ فوریه آغاز شود و ما نگاهی عمیق به سه نقشه چند نفره جدید که به عنوان بخشی از این فصل ارائه می‌شوند، انداخته‌ایم. جزئیات بیشتر در مورد مقصد توریستی انحصاری ویستا در بالای کوه، خروجی های ترمینال فرودگاه و خانه Stash House که خود توضیح دهید را کشف کنید.

ویستا یک نقشه با اندازه متوسط ​​است که در یک مقصد توریستی در بالای کوه در برزیل تنظیم شده است و دارای چندین مسیر است که مناطق اصلی آن و همچنین مناطق داخلی قابل دسترسی را به هم متصل می کند. این نقشه شامل رستوران‌ها و غرفه‌های غذا، مغازه‌ها و میدان‌های روباز و همچنین یک فونیکولار با تراموا باز است که می‌توان از آن به عنوان پوشش استفاده کرد. داربست دسترسی به سقف و سایبان ساختمان را برای رویکرد کمتر مورد استفاده در مناطق محبوب فراهم می کند.

در حال پخش: Call of Duty: Modern Warfare III | تریلر نقشه های چند نفره فصل 2

خانه Stash یک نقشه کوچک جدید است که در یک خانه کوچک اما مجلل تنظیم شده است که به وضوح متعلق به شخصی با ارتباطات غیر قانونی است. تمام اکشن ها در یک ساختمان کوچک با یک خانه یک طبقه، با یک گاراژ و چند وسیله نقلیه پارک شده در جلو اتفاق می افتد. این خانه دارای نقاط ورودی و خروجی زیادی برای جذاب کردن بازی است، و همچنین یک جکوزی آب گرم در حیاط خلوت که می‌توان از آن به عنوان پوشش در یک قلاب استفاده کرد. تریلر جدید همچنین حاوی یک تخم مرغ عید پاک Breaking Bad برای طرفداران چشم عقاب است: پیتزایی که روی سقف گاراژ انداخته شد.

آخرین نقشه جدید Departures است، یک نقشه با اندازه متوسط ​​که در فرودگاه بین المللی Zakhaev قرار دارد، همان فرودگاهی که در نقشه ترمینال نشان داده شده است. حرکت‌ها جنبه متفاوتی از زاخایف را نشان می‌دهد و بازیکنان را در میدان اصلی با پیشخوان‌های ورود، پست‌های بازرسی امنیتی و یک منطقه خروج مسافران در فضای باز که توسط خودروهای واکنش اضطراری مسدود شده است، قرار می‌دهد. درست مانند ترمینال، می‌توانید منتظر مخفیگاه‌های جالب زیادی برای گیم‌پلی تاکتیکی باشید.

فصل 2 این هفته، 7 فوریه، به Modern Warfare 3 و Warzone می‌آید و شامل نقشه‌های جدید، پاس نبرد جدید و حالت‌های بازی جدید می‌شود. هر آنچه را که درباره فصل آینده می‌دانیم در راهنمای ما بیابید.

بخوانید  جف گراب: Forza Motorsport به نیمه دوم سال 2023 موکول شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر