ساخت صدای کلیک در سریال The Last of Us توسط دو صداپیشه Last of Us

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده است لی مه آلود و فیلیپ کووتز آنها وظیفه ایجاد صدای کلیک کننده ها در سری بازی های The Last of Us را بر عهده دارند، این دو نفر افرادی هستند که با استودیو Naughty Dog همکاری کردند تا صدای این موجودات درنده را در سری بازی های Last of Ace تولید کنند.

فصل اول The Last of Us شامل 9 قسمت است. قسمت دوم که خود نیل دراکمن را کارگردانی می کند، صبح دوشنبه می آید.

یک کلیک در بازی The Last of Us Part 1 استودیو Naughty Dog برای سونی پلی استیشن 5

سریال The Last of Us از کریگ مازنخالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمن، خالق بازی های Last of Us، از بسیاری جهات به بازی های منبع اقتباسی خود وفادار است. این وفاداری صوتی زمانی که اعلام شد آشکار شد گوستاو سانتائولایا او مسئولیت ساخت موسیقی سریال The Last of Us را بر عهده دارد.حالا می بینیم که سازندگان می خواهند حتی برای صدای کلیکر از سری بازی های The Last of Us PlayStation دوری کنند.

افرادی که صدای کلیک را در سریال Last of Us تولید می کنند، همان افرادی هستند که آن را برای سریال The Last of Us ساخته اند.

قسمت اول Last of Ace زمانی که برای اولین بار پخش شد به 4.7 میلیون بیننده رسید و آن را به یکی از موفق ترین قسمت های افتتاحیه هر سریال HBO تا به امروز تبدیل کرد. سپس به طور رسمی اعلام شد که در دو روز اول پخش، در مجموع بیش از 10 میلیون نفر آن را به صورت قانونی از HBO یا HBO Max به صورت آنلاین تماشا کردند.

بخوانید  اجلاس ایمنی هوش مصنوعی؛ راهی برای جلوگیری از نابودی بشر با AI؟