جف گراب: Forza Motorsport به نیمه دوم سال 2023 موکول شد

جف گراب در پادکست Game Mess Decides ادعا کرد که طرفداران باید انتظار تجربه Forza Motorsport را در سه ماهه سوم سال 2023 داشته باشند.

مایکروسافت سال 2023 را با انتشار شگفت‌انگیز بازی انحصاری Hi-Fi Rush آغاز کرد و در ماه‌های آینده آثار بیشتری در اختیار کاربران Xbox Series X قرار خواهد گرفت. Xbox Series S. Minecraft Legends و Redfall به ترتیب در ماه‌های آوریل و می منتشر خواهند شد. ; در حالی که بازی Starfield امسال در تاریخ نامعلومی عرضه خواهد شد. پس از این کارها، بازی مسابقه ای Forza Motorsport از راه می رسد.

با این حال، ممکن است بازی شبیه سازی رانندگی Forza Motorsport Studio Train 10 کمی دیرتر از آنچه تصور می شد به دست گیمرها برسد. سال گذشته، پس از نمایش Forza Motorsport، مایکروسافت اعلام کرد که این بازی در بهار 2023 در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. جف گرابگزارشگر صنعت بازی با انتشار گزارش جدیدی مدعی شده است که انتشار این بازی مسابقه ای با تاخیر مواجه شده است و بازیکنان باید منتظر زمان بیشتری برای تجربه آن باشند.

در یکی از قسمت‌های پادکست Game Mess Decides، جف گراب اعلام کرد که شنیده است Forza Motorsport برای چند ماه به تعویق افتاده است و طرفداران باید انتظار داشته باشند که بازی در نیمه دوم سال 2023 منتشر شود. با این حال، جف گراب دقیقاً مطمئن نیست. چرا تاخیر Forza Motorsport هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. او می گوید که انتظار می رود این بازی در سه ماهه سوم سال 2023 منتشر شود، اما ممکن است این بازی بیشتر به تعویق بیفتد.

بخوانید  ساخت فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز

بازی Forza Motorsport در حال حاضر در Trane Studio 10 در حال توسعه است و پس از انتشار برای کاربران Xbox Series X در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت.