انتشار مجسمه Transformers: Rise of the Beasts و تصاویر پوستر

فیلم The Transformers: Rise of the Beasts به عنوان هفتمین فیلم لایو اکشن مجموعه تلویزیونی بسیار تأثیرگذار Beast Wars ساخته می شود و در 19 ژوئن 1402 (9 ژوئن 2023) روی پرده بزرگ خواهد رفت. وقایع این فیلم علمی تخیلی اکشن در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و حول محور ماکسیمال‌ها، پریداکون‌ها و تروکون‌ها می‌چرخد که به درگیری جنجالی بین Autobots و Decepticons می‌پیوندند.

تصاویر شخصیت ها و پوسترهای جدیدی از فیلم علمی تخیلی اکشن Transformers: Rise of the Beasts منتشر شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که تصاویر و پوسترهای جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts از پارامونت پیکچرز منتشر شده است. یکی از این پوسترها شخصیت Mirage، جاسوس Autobot و دو پوستر دیگر Optimus Prime و Optimus Primal را به نمایش می‌گذارند که به ترتیب Autobots و Maximals را پیشرو می‌کنند. علاوه بر این، اخیراً دو مجسمه شخصیت فیلم در نمایشگاه SXSW در آستین، تگزاس به نمایش گذاشته شد که می توانید در زیر مشاهده کنید.

استیون کیپل جونیورکارگردان فیلم Creed II (Creed 2) در کنترل فیلم Transformers: Rise of the Beasts و جوبی هارولدنویسنده King Arthur: Legend of the Sword فیلمنامه را نوشته است. آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، پیتر کالن، میشل یو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیر دینکلیج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.