ایکس باکس هفته آینده برنامه های بعدی خود را معرفی خواهد کرد


فیل اسپنسر تایید کرده است که هفته آینده رویدادی برای ارائه جزئیات جدید در مورد برنامه های آتی ایکس باکس برگزار می شود.

پس از شایعات در مورد عرضه انحصاری های ایکس باکس مانند Starfield، Sea of ​​Thieves، Hi-Fi Rush و Indiana Jones و Great Circle برای پلتفرم های جدیدی مانند PlayStation 5 و Nintendo Switch، اکنون فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت تأیید کرده است که رویداد جدیدی در هفته آینده برگزار می شود تا جزئیات بیشتری در مورد برنامه های آتی Xbox ارائه شود.

فیل اسپنسر در بیانیه ای جدید در شبکه اجتماعی آینده ایکس باکس گفت: «ما گوش می دهیم و می شنویم که شما چه می گویید. به زنگ گوش کن »

چندی پیش شایعه شد که مایکروسافت می خواهد تا قبل از پایان سال مالی امسال (پایان فوریه) برنامه عرضه بازی های انحصاری خود را برای پلتفرم های جدید فاش کند. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه Senua's Saga: Hellblade 2 بر روی پلی استیشن 5 وجود دارد. بازی Hellblade 2 تاریخ 1 ژوئن 1403 (21 مه 2024) برای رایانه های شخصی و ایکس باکس سری X Xbox Series S منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، به نظر می رسد که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای عرضه سری بازی های Gears of War بر روی پلی استیشن 5 است. این امکان وجود دارد که Gears of War Remastered Collection برای کاربران PS5 در دسترس باشد. اثری که مدت هاست دستمایه شایعات بوده است.

گزارش دیگری بیان می کند که مایکروسافت قصد دارد Microsoft Flight Simulator 2024 و نسخه نهایی DOOM: Yero Zero از id Software را برای پلی استیشن 5 منتشر کند.

بخوانید  فروش Tekken 7 از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است
تحریریه مجله بازی یک گیمر