سیستم مبارزه بازی پذیرفته شده موثرتر خواهد بود


کارگردانی که خود اعتراف کرده است، کاری پاتل اخیراً در مورد بازی مورد انتظار صحبت کرده و جزئیات جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

بازی Avowed از Obsidian Entertainment Studio، سازنده آثار شاخصی مانند Fallout: New Vegas و The Outer Worlds، یکی از بازی‌هایی است که در سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود. کری پاتلکارگردان بازی در آخرین قسمت پادکست Dropped Frames که توسط itmeJP و CohhCarnage میزبانی شده بود حضور یافت و در مورد بازی RPG اکشن اول شخص صحبت کرد.

کاری پاتل تأیید کرد که Obsidian Entertainment فقط بازخورد عمومی در مورد مبارزه بازی نشان داده شده در رویداد Developer Direct دریافت نکرده است. این آگاهانه است، اما تیم آنها قبلاً برنامه ریزی کرده بود تا آن را بهبود بخشد تا کارآمدتر باشد. او گفت: “ما هر روز اطلاعات بیشتری را به اشتراک می گذاریم، اما بدیهی است که همه اینها در حالی منتشر می شود که بازی هنوز در حال توسعه است.” یکی از چیزهای دلگرم کننده این است که طرفداران در مورد مقالات آنها در مورد احساس ضربه زدن و ضربه در هنگام حمله به دشمن صحبت می کنند که ما به طور جدی روی آن کار می کنیم.”

این کارگردان اعلام کرد که پخش قبلی بازی چند هفته پیش انجام شده است. بنابراین او از طرفداران می خواهد که به استودیو Obsidian اعتماد کنند. زیرا حتی زمانی که تریلر جدید Avowed منتشر شد، خیلی چیزها بهبود یافته بود. کری پاتل همچنین تأیید کرد که انتخاب‌های پس‌زمینه‌ای که در حین خلق شخصیت انجام می‌شود، بر انتخاب‌های دیالوگ بازی تأثیر می‌گذارد.

بخوانید  ChatGPT چیست؟ راهنمای استفاده از چت‌ جی پی تی

کارگردان Avowed در این باره گفت: “از همان ابتدا می توانید در مورد شخصیت خود تصمیماتی بگیرید که بر حوزه عملکردی و نقش آفرینی تاثیر بگذارد. همانطور که ممکن است در حین تماشای تریلر متوجه شده باشید قبلاً زمانی که بازیکن در نزدیکی با Nauki صحبت می کند. در پایان ماموریت، گزینه ای با یک نماد خاص در کنار آن وجود دارد که به دلیل انتخاب پس زمینه قابل انتخاب نیست.

از آنجایی که بازیکن زمینه خاصی را برای خلق شخصیت خود انتخاب کرده است، فرض بر این است که آنها استعدادها، تجربیات و چیزهای دیگری دارند که به آنها اجازه می دهد بلافاصله آنچه را که می گویند بیان کنند. بازیکنان Pillars of Eternity متوجه می‌شوند که گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در حین خلق شخصیت انتخاب کنید، که منجر به موقعیت‌های مختلفی می‌شود.»

مبارزه با تبر و جادو در Avowed

کری پاتل نیز اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به اشتراک گذاشت که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

  • هیچ بازی کوچکی در Avowed وجود ندارد.
  • این بازی دارای چرخه روز و شب است، اما این امر تأثیری در گیم پلی بازی نخواهد داشت.
  • هیچ وسیله نقلیه ای در بازی وجود ندارد. با این حال، برخی از زره‌ها احتمالاً بر سرعت حرکت تأثیر می‌گذارند و برخی از توانایی‌های حرکتی مانند حملات شامل می‌شوند.
  • سحر و جادو به عصا محدود نخواهد شد. زیرا طلسم نیز در دسترس خواهد بود.
  • از آنجایی که درخت مهارت شامل کلاس نمی شود، می توان در یک کلاس اصلی تخصص داشت.
  • شخصیت‌های همراه نیز در Avowed درخت مهارت خواهند داشت، اما به صورت محدودتر.
  • سیستم ارتقاء سلاح در بازی وجود دارد.
  • این بازی در مقیاس مشابه The Outer Worlds خواهد بود.
بخوانید  لوگوی Ghostbusters در پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife 2 ثابت شد

بازی اعلام شده در پاییز 2024 برای PC و Xbox Series X Xbox Series S منتشر خواهد شد. ظاهرا مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای فروش برخی از بازی های انحصاری خود مانند Starfield و Indiana Jones and the Great Circle است. منتشر شده بر روی پلی استیشن 5; بنابراین امکان انتشار بازی وجود دارد Avowed بر روی پلی استیشن 5 نیز موجود است. در کنار این بازی، Obsidian Entertainment بر روی The Outer Worlds 2 کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر