تد لاسو بازیگر سریال ماموریت غیرممکن 8 اولین تصویر منتشر شد

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible – Dead Reckoning Part 2 همچنان ادامه دارد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Mission Impossible 8 اضافه شده است. کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم Mission Impossible 8 اعلام کرد. حضور تد لاسو و هانا وادینگهام بازیگر سریال Game of Thrones در Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two با انتشار عکسی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام:

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای 14 ژوئیه 2023 (23 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم در 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1403) برنامه ریزی شده است.

کریستوفر مک کوری با انتشار عکسی از حضور هانا وادینگهام در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two معرفی شد.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

اطلاعات بیشتر در مورد نقش وادینگهام در ماموریت غیرممکن 8 در دسترس نیست، اما او این روزها بیشتر به خاطر بازی در تد لاسو که برای آن جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی را دریافت کرد، شناخته شده است. وادینگهام همچنین در نقش سپتا اونلا در سریال بازی تاج و تخت بازی کرد، جایی که او در صحنه نمادین Shame دیده می شود. وادینگهام در سال 2022 در Hocus Pocus 2 ظاهر شد و از آثار بعدی او می توان به The Fall Guy و Garfield اشاره کرد.

Hannah Waddenham در Mission: Impossible - Dead Reckoning قسمت 2