بازی جدید Battlefield شبیه به Battlefield 4 خواهد بود

به نظر می رسد که الکترونیک آرتز در قسمت بعدی سری بتلفیلد رویکردی کم ریسک را در پیش خواهد گرفت و قصد دارد بازی مانند بتلفیلد 4 را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

Battlefield که زمانی یک فرنچایز بسیار محبوب بود، از زمان عرضه نسبتاً ضعیف Battlefield V و وضعیت فاجعه‌بار Battlefield 2042، کاهش آهسته‌ای داشته است. در حالی که این سری هنوز طرفداران زیادی دارد و به آرامی در حال احیا شدن است، در حال حاضر در موقعیت بسیار متفاوتی قرار دارد. به گذشته .

همانطور که می دانیم، نسخه جدیدی از Battlefield در دست ساخت است و انتظار می رود در اواخر سال 2025 منتشر شود. با این حال، الکترونیک آرتز اخیراً با اخراج و سوء مدیریت مواجه شده است. اکنون تام هندرسونافشاگر معروف اعلام کرده است که بازی بعدی این مجموعه یک پروژه کم خطر و با رویکردی محتاطانه خواهد بود.

Battlefield 2042 سعی کرد خیلی از ریشه های سری خود فاصله بگیرد و نتوانست به پایه های اصلی خود بچسبد. علاوه بر این، بازی با باگ های زیادی شروع شد و به نسخه ای فاجعه بار تبدیل شد. انتظار می رود استودیو دایس در آینده این رویکرد را تغییر دهد. در مقایسه با عناوین قبلی، Battlefield 2042 بدون داستان تک نفره منتشر شد، در عوض امکان نبردهای 128 نفره و دور شدن از تمرکز بر تخریب عظیم را فراهم کرد.

ایده های خوبی روی کاغذ داشت، اما ارائه ضعیف آن ضربه مهلک نهایی سریال بود. پس از انتشار این نسخه، طرفداران خواستار رعایت اصول سری Battlefield و اکشن مشابه Battlefield 4 شدند. آنها خواستار این هستند که به گفته تام هندرسون، الکترونیک آرتز در آینده رویکردی قابل پیش بینی در پیش بگیرد. با کمی حدس و گمان می توان نتیجه گرفت که قسمت بعدی از سری Battlefield بیشتر از قسمت های اخیر این سری به بازی شباهت دارد. میدان جنگ 4 خواهیم گرفت.

بخوانید  مستند هیدئو کوجیما از دیزنی پلاس پخش می شود

بازی Battlefield 4

یک آگهی شغلی قدیمی نشان می‌داد که بازی بیشتر بر روی تخریب‌پذیری تمرکز می‌کند و نشان‌دهنده بازگشت ویژگی کلاسیک دیگری از سری است. با این حال، انتظار می‌رود این بازی دارای گیم‌پلی رایگان بتل رویال مشابه Call of Duty: Warzone باشد. چندی پیش، BattleBit Remastered به دلیل تقلید از حس بازی های کلاسیک Battlefield شناخته شد. شاید استودیو دایس بتواند با دیدن این بازی خواسته های طرفداران را بهتر درک کند.

متأسفانه، روند توسعه آخرین نسخه بتلفیلد روان نبوده است. اخیراً یک کارگردان پروژه جدیدی از Battlefield را ترک کرد و نظر مثبتی در مورد الکترونیک آرتز نداشت. استودیوی تازه تاسیسی که روی این سریال کار می کرد نیز تعطیل شده است. با این حال، نظرات هندرسون به طرفداران امیدواری دوباره داده است. Battlefield برای مدت طولانی در حاشیه بوده است، بنابراین تصمیم EA برای تمرکز بر روی یک رویکرد back-to-the-root ممکن است بهترین گزینه در حال حاضر باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر