تاریخ شروع سری جدید جنگ ستارگان با نام The Acolyte First پوستر منتشر شد

لوکاس فیلم با انتشار پوستری تاریخ انتشار سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان را اعلام کرد. اولین تریلر این سریال به زودی منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع سری بعدی دنیای جنگ ستارگان تعیین شده است. لوکاس فیلم امروز اعلام کرد که پخش فیلم The Acolyte در روز سه شنبه 4 ژوئن 2024 (15 ژوئن 1403) در دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین اولین پوستر این مجموعه منتشر شد که در آن یک شمشیر نور قرمز به ظاهر قرمز دیده می شود که در آن به جای نور قرمز آثار خون مشاهده می شود که نشان می دهد متعلق به Sith Lord است.

روی پوستر نوشته شده است: “در عصر نور، تاریکی برمی خیزد.” لوکاس فیلم همچنین تایید کرد که اولین تریلر سریال The Acolyte فردا منتشر خواهد شد. در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان

آماندا استاینبرگ، لی جونگ جائه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاسینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری آن ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لویوا، جوناس سوتامو، دین چارلز چپمن، مارگاریتا لویوا و امی سانگ آنها از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte نقش آفرینی می کنند. لزلی هدلندیکی از سازندگان و کارگردانان سریال عروسک روسی، ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که چندین قسمت از سریال را نیز با کوگونادا و الکس گارسیا لوپز کارگردانی کرده است.

سری جدید جنگ ستارگان به عنوان یک تریلر تاریک توصیف می شود که قرار است بینندگان را به دوران کهکشانی ببرد که در آن نیروهای تاریک در حال ظهور در آخرین روزهای جمهوری در حال شکل گیری هستند. یک پاداوان (شاگرد) سابق بار دیگر با ارباب جدی خود برای تحقیق در مورد یک سری جنایات به هم پیوسته همکاری می کند، اما آنها متوجه می شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، شیطانی تر و خطرناک تر از آن چیزی است که ابتدا انتظار داشتند.

بخوانید  معرفی سریال نافذ (Inside Man). قهرمان محکوم به اعدام

سریال Acolyte تقریباً 100 سال قبل از رویدادهای Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در پایان جمهوری اتفاق می افتد. پیش از این دافنه کین قول داده بود که تمرکز این سریال بر روی گروه شیطانی Sith باشد. این در واقع اولین بار در اقتباس های جنگ ستارگان است که یک فیلم یا سریال بر روی اربابان شیطانی سیث تمرکز می کند. سریال الموسید در 8 قسمت تولید شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر