کارت توسعه ایکس باکس تخفیف خوبی دارد و به سرعت فروخته می شود

Best Buy در کارت توسعه وسترن دیجیتال مشکی 1 ترابایتی C50 برای Xbox Series X|S بسیار مناسب است. به عنوان بخشی از برنامه “Drops” خرده فروش، می توانید کارت را با قیمت 125 دلار (به جای 150 دلار) خریداری کنید. این با بهترین قیمت در Best Buy مطابقت دارد و ارزان‌ترین معامله از جمعه سیاه است. Best Buy Drops یک ابتکار نسبتاً جدید است که اساساً معادل معاملات لایتنینگ آمازون است. این برای اقلامی که مجدداً ذخیره می شوند و به سرعت فروخته می شوند و برای معاملات بسیار عالی با زمان محدود استفاده می شود. از زمان نوشتن این مقاله، Best Buy هنوز حدود دو سوم از موجودی خود را در اختیار دارد، اما این معامله احتمالا ظرف یک روز از بین خواهد رفت.

معاملات بر روی کارت های توسعه Xbox Series X|S نادر است و ما معمولا آنها را فقط در رویدادهای فروش عمده مانند جمعه سیاه و روز پرایم می بینیم.

اگرچه می‌توانید هاردهای اکسترنال USB معمولی را به Xbox Series X|S خود وصل کنید، فقط می‌توانید از آنها برای ذخیره بازی‌های Series X|S استفاده کنید. نمی‌توانید بازی‌های نسل بعدی را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی اختصاصی اجرا کنید، مگر اینکه کارت‌های توسعه رسمی Seagate یا Western Digital را در اسلات اختصاصی سری X|S خود قرار دهید.

به لطف فناوری اختصاصی Xbox Velocity، سرعت انتقال داده نیز از دست نمی‌رود زیرا همیشه از زمان‌های بارگذاری بسیار سریع بازی‌های خود و عملکرد Quick Resume برای جابه‌جایی بین آن‌ها در عرض چند ثانیه سود خواهید برد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر