ریبوت Marvel's Blade با جدایی یکی از بازیگران خود مواجه شده است

آرون پیرس اخیرا تایید کرد که دیگر در ریبوت Blade دنیای سینمایی مارول حضور نخواهد داشت.

راه اندازی مجدد فیلم Blade تاکنون با تغییرات زیادی روبرو بوده و اکنون جدیدترین آن است اخبار سینما و تلویزیونیکی از بازیگران فیلم از حضور در آن انصراف داد. در مصاحبه اخیر با ورایتی، آرون پیرس فاش کرد که دیگر بخشی از Blade نیست. او به صراحت گفت که دیگر در این فیلم حضور نخواهد داشت. او اخیرا در مقدمه فیلم شیر شاه نقش مفاسا را ​​بازی کرده است. با این حال، مشخص نیست پیرس قرار است نقش چه شخصیتی را بازی کند و چه بازیگری جایگزین او در فیلم Blade خواهد شد.

آرون پیرس

به هر حال ماهرشالا علی در نقش اریک بروکس با نام مستعار بلید، میا گوث و دلروی لیندو همچنان در فیلم Blade حضور خواهند داشت و ایفای نقش می کنند. کارگردان فیلم White Boy، ریک یان دمانگ، در راس Blade قرار دارد و مایکل گرین، نویسنده Logan and Blade Runner 2049، قرار است فیلمنامه ریبوت Blade را بازنویسی کند. گفته می شود بودجه فیلم به کمتر از 100 میلیون دلار کاهش یافته است.

Blade برای اکران در تاریخ 7 نوامبر 2025 (16 نوامبر 1404) برنامه ریزی شده است. گفته می شود فیلم Blade با رده سنی بزرگسالان تولید و اکران می شود. برخلاف سیاست قبلی خود، مارول اکنون تصمیم به تولید آثار بزرگسال بیشتری دارد که شامل Deadpool 3، ریبوت Blade، سری Echo و کارتون Marvel Zombies می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی موبایل بله، اعلیحضرت، عواقب پادشاهی را به شما تقدیم می کنیم