نقد و بررسی Galaxy Fit 3; بازگشت ققنوس مانند باند هوشمند سامسونگ

چهار سال از عرضه نسل سوم دستبند هوشمند گلکسی فیت توسط سامسونگ می گذرد. در این غیبت طولانی، شاید بسیاری فراموش کرده باشند که سامسونگ علاوه بر ساعت هوشمند، مچ بند هوشمندی نیز دارد و مدتی هم شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن خط تولید گلکسی فیت توسط کره ای ها برای همیشه به گوش می رسید.

گلکسی فیت 3 که در پایان فوریه 2024 عرضه شد، چهره خود را به قدری تغییر داده است که نمی توان آن را دنباله ای برای نسل قبلی دانست. از افزایش 31 درصدی سایز صفحه نمایش که فرم بسیار بلند قبلی را به ابعاد معقول تری تغییر داد، تا بند دو تکه و جنس آلومینیوم برای بدنه به جای پلاستیک و اضافه شدن قابلیت تشخیص سقوط و حسگر نور محیط. .

بررسی ویدیویی Galaxy Fit 3

در یوتیوب تماشا کنید

اگر تا کنون گلکسی فیت 2 داشته اید و می خواهید با هزینه ای بسیار بالاتر از باندهای هوشمند چینی در اکوسیستم سامسونگ بمانید، از خرید گلکسی فیت 3 پشیمان نخواهید شد. اما فکر نمی کنم الان خیلی ها ارتقا پیدا کنند. شاید شما یا بخواهید بدانید کدام یک را برای اولین ساعت هوشمند خود انتخاب کنید، بین Fit 3 و Xiaomi Smart Band 8، یا می خواهید بدانید که آیا می توانید بیش از نیمی از قیمت گلکسی واچ 6 را خرج کنید و تمام امکانات را دریافت کنید. ویژگی ها و کارکردهایی که این ساعت را به یکی از بهترین ساعت ها تبدیل می کند، آیا ساعت ها به … هوشمند در بازار موجود است یا خیر؟

مشخصات Samsung Galaxy Fit 3 در یک نگاه

یک پیشنهاد

صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 256 در 402 پیکسل

وزن

36.8 گرم (با بند) / 18.5 گرم (بدون بند)

ابعاد

42.9 x 28.8 x 9.9 میلی‌متر

بدن

آلومینیوم (در رنگ های مشکی، سفید و رزگلد)

سیستم عامل

FreeRTOS

حسگرها

سنسور ضربان قلب نوری با سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط

باتری

208 میلی آمپر ساعت / حدود یک هفته استفاده روزانه (تا 13 روز تبلیغ می شود)

ضد آب

دارای گواهینامه 5 اتمسفر / IP68

اسپیکر و میکروفون

ندارد

پیوندها

بلوتوث نسخه 5.3 / بدون وای فای

بخوانید  Shin Megami Tensei: Persona 3 Portable Review

قبل از اینکه به ویژگی ها بپردازیم، اجازه دهید در مورد حس گلکسی فیت 3 به شما بگویم. بند هوشمند جدید سامسونگ با بدنه آلومینیومی و وزن تنها 18.5 گرم بسیار سبک، راحت و خوش ساخت است و با وجود ابعاد نسبتاً بزرگ آن ، به خوبی روی مچ باریک قرار می گیرد. .

نوار سیلیکونی Fit 3 که می توانید آن را در سه رنگ مشکی، سفید و رزگلد تهیه کنید، بسیار نرم و باکیفیت است و از حالت فشرده نسل قبل که صفحه نمایش داخل آن قرار می گرفت، به حالت یک مدل دو تکه استانداردتر. بند به راحتی به مچ بند متصل می شود و می چسبد. شاید تنها ایرادی که بتوان پیدا کرد این باشد که سوراخ های کافی روی بند وجود ندارد تا بدن را روی مچ های باریک محکم نگه دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر