بازی موبایل بله، اعلیحضرت، عواقب پادشاهی را به شما تقدیم می کنیم

بله، Your Grace یک بازی نقش آفرینی خلاقانه است که تجربه ای متفاوت و فوق العاده از ایفای نقش یک پادشاه را ارائه می دهد.

نتفلیکس مدتی است که در زمینه انتشار بازی های موبایل فعال بوده و همچنان به انتشار بازی های شناخته شده در پلتفرم های اندروید و آیفون ادامه می دهد. در این میان نام برخی از بازی های قدیمی که محتوای بیشتری دارند و یا به صورت بازسازی شده هستند به چشم می خورد، مانند World of Goo که سعی در ایجاد تجربه لذت بخشی نسبت به گذشته دارد. علاوه بر این، بازی‌های باکیفیتی مانند Spiritfarer، Yes، Your Grace و بسیاری دیگر که در گذشته بر روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شده‌اند، اکنون به لطف نتفلیکس در نهایت بر روی پلتفرم موبایل در دسترس هستند. اکنون در این لیست شگفت انگیز از بازی های منتشر شده توسط نتفلیکس به بالای Yes, Your Grace رسیده ایم و قصد داریم نگاهی به ویژگی های این بازی محبوب بیندازیم.

بازی موبایل Yes, Your Grace

از همان ابتدا، بازی تلفن همراه Yes, Your Grace قصد دارد نشان دهد که شما فرمانروای یک دنیای نسبتا صلح آمیز هستید. منطقه در حال حاضر شرایط باثباتی را تجربه می کند و وضعیت نسبتاً مساعد است. در واقع این آرامش نسبی نقطه شروع ماجراهای کوچک و بزرگی است که سرنوشت شما و کشورتان را رقم خواهد زد. با این حال، بازی اندروید و آیفون Yes, Your Grace همه چیز را به بازیکن واگذار می کند تا مسیر خود را انتخاب کند. هر روز بازیکن بر تخت خود تکیه می زند تا به سوالات بازدیدکنندگانی که به ترتیب وارد کاخ می شوند پاسخ دهد. موضوعاتی که گاهی مهم و گاهی سطحی و بی اهمیت هستند. بنابراین باید مراقب انتخاب هایی که می کنید باشید و البته منابع خود را به درخواست ها اختصاص دهید تا در مسائل مهمتر دچار مشکل نشوید.

بخوانید  پلی استیشن 5 هفته گذشته در ژاپن از فروش نینتندو سوییچ پیشی گرفت

مانند یک پادشاه واقعی، بازیکن باید به امور کشور و دربار نیز رسیدگی کند.

البته، در کنار تمام تصمیماتی که برای حل مشکلات یا بهبود وضعیت قلمرو می گیرید، باید به مسائل خانوادگی و وضعیت دادگاه خود نیز رسیدگی کنید. از کیفیت ارتباط با فرزندانتان و البته ملکه گرفته تا نحوه برخورد شما با مردمتان، همه آنها شما را به مسیرهایی هدایت می کنند که شاید فکرش را هم نمی کردید. علاوه بر این، شما منابع و قدرت هایی دارید که باید آن ها را مدیریت کنید تا در زمان نیاز با مشکلاتی مواجه نشوید. برای مثال، در یک روستا، مردم ممکن است مورد حمله شورشیان قرار گیرند و آن را به شما گزارش دهند. سپس تصمیم می گیرید که چقدر می خواهید به آنها کمک کنید.

بازی موبایل Yes, Your Grace

بله، لطف شما از چهار معیار اصلی برای نشان دادن وضعیت بازیکن استفاده می کند. این چهار معیار شامل رضایت افراد، قدرت نظامی، ثروت و تدارکات است که کاهش یا افزایش هر کدام از آنها تاثیر مستقیمی بر سرنوشت بازیکن خواهد داشت. علاوه بر این افراد مهم در دادگاه را می توان به ماموریت های مختلف فرستاد و از مهارت های آنها در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

به طور کلی، Yes, Your Grace به دلیل ماهیت انتخاب محور و روش هایی که هر بار خود را به بازیکن نشان می دهد ارزش تکرار بالایی دارد و می تواند بازیکن را برای مدت طولانی سرگرم کند. بنابراین، اگر تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا هستید و به بازی های نقش آفرینی علاقه دارید، بله، Your Grace یکی از بهترین بازی های این سبک است که می توانید آن را روی موبایل تجربه کنید. در پایان، شایان ذکر است که برای بازی Yes, Your Grace به اشتراک نتفلیکس نیاز دارید و برای دسترسی رایگان، باید از نسخه های آنلاک شده استفاده کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر