فروش Elden Ring از 23 میلیون نسخه فراتر رفته است

طبق اطلاعیه Bandai Namco Entertainment مبنی بر فروش Elden Ring این نسخه از 23 میلیون نسخه در همه پلتفرم ها فراتر رفته است.

پس از اعلام بسته الحاقی Shadow of the Erdtree از Elden Ring در روز گذشته، طراحی نمادین FromSoftware بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت. اکنون، Bandai Namco Entertainment در بیانیه‌ای رسمی، اعداد فروش جدیدی را برای Elden Ring به اشتراک گذاشته است. طبق گفته Bandai Namco، بازی RPG شبیه به Souls بیش از 23 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این آمار شامل فروش نسخه فیزیکی و دیجیتالی الدن رینگ می شود.

آخرین بار در می 2023 اعلام شد که این بازی 20.5 میلیون نسخه فروخته است، بنابراین می توان گفت که Elden Ring در 9 ماه گذشته بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخته است. Elden Ring هم‌اکنون برای Xbox One و Xbox Series در دسترس است

روز پیش در بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring مشخص شده است که در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 ژوئیه 1403) برای تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد. قیمت این DLC 40 دلار است، همچنین با نسخه های قبلی خریداری شده است لوکس و همه چیز را شامل می شود او بازی می کند حلقه الدن را می توان امتحان کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Boondock Saints در دنباله ای بر فیلم «گسترش جهان» دوباره جهنم را برافراشته خواهد کرد.