تاریخ رونمایی از بازی جدید سازنده یعنی It Takes Two اعلام شد

به نظر می رسد که استودیو Hazelight، سازنده بازی It Takes Two، قصد دارد بازی خود را در پایان سال 2024 در حال توسعه ارائه کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Hazelight، سازنده بازی های محبوب Co-op It Takes Two و A Way Out ظاهراً در حال آماده شدن برای رونمایی از یک بازی جدید در پایان سال 2024 است. به مناسبت دهمین سالگرد آن در نوامبر، سازنده بازی بعدی خود را با یک توییت جدید به اشتراک گذاشت: «ما چیزهای بزرگ زیادی در دست ساخت داریم که در اواخر امسال بیشتر در مورد آنها به اشتراک خواهیم گذاشت.

از زمان انتشار It Takes Two در سال 2021، استودیو Haylight هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه آینده خود منتشر نکرده است. یوسف فارسکارگردان و موسس استودیو Hazelight مدت کوتاهی پس از انتشار این بازی در مصاحبه ای گفت که بازی بعدی آنها بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد و از بازی قبلی بالاتر خواهد رفت. با توجه به موفقیتی که Hazlight در دو بازی قبلی کسب کرده بود، احتمالاً طرفداران منتظر معرفی یک بازی Co-op دیگر خواهند بود.

بازی It Takes Two هم‌اکنون روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس‌باکس در دسترس است. این پلتفرمر co-op بیش از 16 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و بیش از 30 میلیون بازیکن در تمام پلتفرم ها تجربه کرده اند. این بازی جوایز زیادی کسب کرده است که از جمله آنها می توان به دریافت جایزه بهترین بازی سال در مراسم DICE 2022 اشاره کرد.

بخوانید  فیلم Mortal Kombat 2 سلاح های دو جنگنده معروف را نشان می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر