فیلم Mortal Kombat 2 سلاح های دو جنگنده معروف را نشان می دهد


تاد گارنر، تهیه کننده بازی Mortal Kombat 2 تصاویر جدیدی منتشر کرده است که سلاح های Shao Kan و Kitana را نشان می دهد.

تولید فیلم مورتال کامبت 2 (مورتال کامبت 2) پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) از سر گرفته شد و با فاصله کوتاهی تصاویری از پشت سر صحنه هایی از این دنباله منتشر شده است. اما در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که تاد گارنرتهیه کننده Mortal Kombat 2 تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که برای اولین بار اسلحه شخصیت های Shao Kahn و Kitana را نشان می دهد.

سلاح کیتانا در Mortal Kombat 2

سلاح شائو کان در Mortal Kombat 2

ماه گذشته، تاد گارنر با انتشار تصویر جدیدی از یک سلاح کونای به بازگشت هانزو هاساشی/اسکورپیون در Mortal Kombat 2 اشاره کرد. تهیه کننده اکنون تصاویری از سلاح های متعلق به یک قهرمان و یک شرور را به اشتراک گذاشته است. تصویر اول تیغه های فولادی کشنده کیتانا را نشان می دهد. در حالی که تصویر دوم، چکش خشم، سلاح معروف شائو کان را نشان می دهد که با ظاهر وحشتناک خود مخالفان را تکان می دهد.

لویی تان مثل کول یانگ، جسیکا مک نامی مثل سونیا بلید، جاش لاوسون مانند کینو، تادانابو آسانو مانند رایدن، مکد بروکس مثل جکس، لودی لین مثل لیو کانگ، هان چین به عنوان آهنگ شانگ، جو کاپیتولاسیون به عنوان زیر صفر، هیرویوکی سانادا مثل عقرب ماکس هوانگ مثل کانگ لئو، کارل اوربان مثل جانی کیج، آدلین رودولف مانند کیتانا، تاتی گابریل مانند جید، مارتین فورد مثل شائو کان، دیمون هریمن مانند کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا به من نگو در نقش ملکه سیندل، آنها بخشی از بازیگران Mortal Kombat 2 هستند.

بخوانید  اشاره Blumhouse به راه اندازی مجدد فیلم Spawn که در سال 2025 اکران می شود

سایمون مک کوید او روی صندلی کارگردانی فیلم Mortal Kombat 2 نشسته است که سکاندار فیلم Mortal Kombat 2021 بود. جرمی اسلترنویسنده اصلی سریال Moon Knight فیلمنامه Mortal Kombat 2 و جیمز وان، مایکل کلر، سایمون مک کوید و آه تو. بنت آنها به همراه تاد گارنر به عنوان تهیه کننده این پروژه کار می کنند. برادران وارنر هنوز تاریخ انتشار دنباله ای را اعلام نکرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر