اشاره Blumhouse به راه اندازی مجدد فیلم Spawn که در سال 2025 اکران می شود

جیمی فاکسبازیگر برنده اسکار ری قرار است در ریبوت Spawn بازی کند. جرمی رنر همچنین در این فیلم نقش کارآگاه توییچ را بازی می کند. فیلم Spawn از سال 1998 در بلاتکلیفی تولید بوده و هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری آن چه زمانی آغاز خواهد شد. فیلم Spawn به کارگردانی مارک EZ دیپ پس از انتشار در سال 1997، علاوه بر اینکه یک شکست تجاری بود، نقدهای بسیار ضعیفی از منتقدان دریافت کرد.

جیسون بلوم، مدیر عامل Blumhouse در مصاحبه ای با ComicBook گفت که امیدوار است ریبوت Spawn را در سال 2025 منتشر کند.

با این حال ظاهرا نگارش فیلمنامه ریبوت Spawn به پایان نرسیده است و تا پایان اعتصاب نویسندگان خبری از شروع تولید این پروژه نخواهد بود. تاد مک فارلینطراح شخصیت Spawn در اولین تجربه کارگردانی خود، فرمان این ریبوت را بر عهده می گیرد. اسکات سیلور، مالکوم اسپلمن و متیو میکسون در اکتبر 2022، آنها برای بازنویسی فیلمنامه استخدام شدند. این ریبوت بیشتر یک فیلم ترسناک با درجه بندی بزرگسالان خواهد بود تا یک کار ابرقهرمانی.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که Blumhouse Productions تاریخ تقریبی اکران ریبوت فیلم Spawn را ذکر کرده است. این ریبوت فیلم ابرقهرمانی از برادران وارنر. Spawn در سال 1997، بر اساس شخصیت های Image Comics، در آستانه آغاز تولید است. جیسون بلیممدیرعامل Blumhouse اخیراً به ComicBook Media گفته است که امیدوار است راه‌اندازی مجدد را در سال 2025 منتشر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید 2022